امام جمعه خلخال:

تفکر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس دفاع از مظلومان فلسطین است

تفکر و اصلی ترین حضور مردم در راهپیمایی روز قدس دفاع از مظلومان فلسطین است
کد خبر: ۸۷۰۴۲۳۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتری خطیب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خلخال گفت: تفکر و اصلی ترین حضور مردم در راهپیمایی روز قدس دفاع از مظلومان فلسطین است.

رشتبری با اشاره به جنایات آل سعود و آل خلیفه در یمن و بحرین گفت: علت العلل تمام مشکلات جهان اسلام جنایات این رژیم بوده و مسائل بین اللملی دنیا باعث نشود که روز جهانی قدس از یادها برود.

امام جمعه خلخال با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خانواده شهدای هفتم تیر و مدافعان حرم گفت: حفظ پیشرفت مهم بوده و احیای روحیه انقلابی باید ریشه دار شود.

امام جمعه خلخال از حضور حماسی مردم خلخال در راه پیمایی روز جهانی قدس تقدیر و گفت: آمریکا حق سخن گفتن از حقوق بشر را ندارد چرا که بیشترین ظلم از ناحیه این کشور متوجه مظلومین جهان در سراسر کشور و حتی در فلسطین است .

امام جمعه خلخال از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در مهار گروهک های تروریستی در مرزها تقدیر و گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج ) با جانفشانی بی دریغ خود آسایش را برای هموطنان به ارمغان می آورند.

رشبتری در بخش دیگری ازسخنان خود ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس روز قلم ، روز شهرداری و دهیاری ها و روز مالیات را تبریک و حمله ددمنشانه ناوگان آمریکایی به هواپیمایی مسافربی ایرباس در خلیح فارس و شهادت 298 سرنشین آن در سال 1367 را تسلیت گفت.

رشتبری نقض حقوق بشر در سرزمین فلسطین را به دست رزیم اسرائیل و سرکرده وی آمریکا محکوم کرد.

ارسال نظرات