مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیریک:

یک مسلمان واقعی اگر مظلومی را ببیند باید دفاع از مظلوم را برخود واجب بداند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیریک، گفت: یک مسلمان واقعی اگر مظلومی را ببیند باید دفاع از مظلوم را برخود واجب بداند زیرا که فریاد رسی مظلوم وظیفه هرمسلمانی است.
کد خبر: ۸۷۰۴۴۸۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیریک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس عنوان کرد:حقیقت ومبنای اسلام این است که در مقابل ظلم بایستد ویک مسلمان واقعی اگرمظلومی را بیند باید دفاع از مظلوم را برخود واجب بداند.

آوارگی ملت ستمدیده فلسطین و شهادت ومجروح شدن ده ها هزار نفر از مردان و زنان آن سالهاست که قلب مسلمانان سراسر جهان را به دردآورده است . حمایت استکبار غرب به سرکردگی آمریکا از اسراییل و سازش ننگین برخی کشورهای عرب منطقه وسران فلسطینی با این رژیم برعمق و پیچیدگی این معزل افزوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی و ابتکار امام راحل (ره) در تعین روز قدس و حمایت های همه جانبه از آرمان فلسطین به یقین بزرگترین نقش را در مقابل رژیم صهیونیستی داشته است.

این نامگذاری خودش نقطه قوتی است برای مظلومان بی دفاع فلسطینی که الحمدلله مردم با بصیرت ایران و حتی دیگر کشورهای اسلامی لبیک گویان در روز قدس با آرمان های امام راحل (ره) تجدید بیعت می کنند واین حرکت عظیم مردمی ضربه ای سنگین به پیکره اسراییل و دنیای استکبار می زند.

حجت الاسلام اربابی ادامه داد: اخیرا سفیر آلمان در اسراییل گفته که ایران باید رفتارش را تغییر بدهد یعنی اسراییل را به رسمیت بشناسد وسازش کند ولی جواب این سفیر را حضرت آقا در بهمن ماه سال 1368 دادند. رهبر معظم انقلاب بیان داشتند : ما اعلام می کنیم حتی یک روز و یک ساعت با دولت غاصب و خبیث اسراییل دوستی ومحبت و کوچکترین وضعیف ترین نوع رابطه را نداشته و نخواهیم داشت .

نعیم اربابی در پایان با اشاره به سخنان امام (ره) که فرمود: قدس متعلق به همه مسلمین است و باید ازچنگال صهیونیست غاصب آزاد گردد خاطرنشان کرد: ان شاالله به زودی شاهد آزادی فلسطین عزیز از چنگال گرگ صفتان اسراییلی و حامیان آنها باشیم.

ارسال نظرات