عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج»:

مطالبه کارگران شفاف سازی حقوق‌های مدیران دولتی است

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: پیشنهاد می کنم انتشار فیش حقوقی از مجلس و نمایندگان مردم آغاز شود. آنچه حقیقی است این است که همه باید بدانند مسوولان به چه میزان حقوق می گیرند لذا باید در رسانه ها فیش حقوقی مسوولان منتشر شود تا فضایی شفاف بوجود آید.
کد خبر: ۸۷۰۴۶۵۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه کارگران خواهان شفاف سازی در ماجرای حقوق های نجومی مدیران هستند اظهار داشت: مطالبه کارگران برای شفاف سازی حقوق نجومی مدیران اقدامی بجا و صحیح است.

وی ادامه داد: پیشنهاد می کنم انتشار فیش حقوقی از مجلس و نمایندگان مردم آغاز شود. آنچه حقیقی است این است که همه باید بدانند مسوولان به چه میزان حقوق می گیرند لذا باید در رسانه ها فیش حقوقی مسوولان منتشر شود تا فضایی شفاف بوجود آید.

حسینی کیا با تأکید بر لزوم اجرای عدالت اجتماعی، بیان داشت: مسوولان باید به اقشار پایین  دست خمچون کارگران که سطح حقوقی پایینی دارند توجه بیشتری داشته باشند. مدیرانی که حقوق های بالا  می گیرند از درد و مشکلات کارگران و رده های پایین جامعه خبری ندارند و نمی دانند که آحاد جامعه چه دردی را متحمل می شود بخشی از بازنشستگان  وضعیت حقوقی خوبی ندارند لذا باید چاره اندیشی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار