امام جمعه مشگین‌شهر:

عرصه برای استکبار جهانی و غده سرطانی تنگ شده است

تا زمانی که استکبار جهانی نابود نشده است این مشکلات همچنان پا برجاست اما عرصه برای استکبار جهانی تنگ شده و به زودی این غده سرطانی نابود خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۴۸۲۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه های نماز جمعه ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان مشگین‌شهر در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم شهرستان مشگین‌شهر با وجود گرمای طاقت فرسا و روزه داری، با حضور پر شور خود در راهپیمایی با شکوه روز قدس مشتی محکم بر دهان دشمنان اسلام و استکبار جهانی زدند.

وی افزود: طبق آمار اعلام شده راهپیمایی روز قدس سال جاری با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده است که این از زمان شناسی و موقعیت شناسی مردم این شهرستان است که احساس تکلیف کرده و در این حضور حماسی شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد: غصب شدن کشور مظلوم فلسطین از 60 سال پیش داغی بزرگ بر امت مسلمان اسلامی که این داغ همچنان پا برجاست و هر ساله شور و شوق مردم در حمایت از مردم فلسطین افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: از زمان اشغال فلسطین شاهد کشتار و ترور و ویرانگری و تعرض به مقدسات هستیم که امام راحل مسئله قدس را مسئله اساسی دنیا و روز جهان اسلام عنوان کرده است.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: پیام راهپیمایی روز جهان قدس به دنیا این است که ملت‌های مسلمان دنیا زیر بار ظلم نرفته و نخواهد رفت هر چند که این ظلم‌ها به پشتیبانی قدرت‌های بزرگ دنیا و استکبار جهانی باشد.

وی افزود: از مهمترین ترفندها و اهداف شوم استکبار در جهان اسلام که به جدیت دنبال می‌شود تامین امنیت رژیم جعلی اسرائیل است، رژیمی که بدون هیچ گونه توجهی به دیپلماسی بین المللی و حقوق بشری همچون غده سرطانی و کودک کش است که جنایاتی را بر علیه ملت مسلمان دنیا انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: در محیط‌های بین المللی ردوپای یهودیان افراطی در گلوگاه‌های قدرت‌های جهانی به لحاظ اقتصادی، رسانه‌ای، سیاسی و فرهنگی مشاهده می‌شود و نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و به دنبال اجرا نقشه شوم خود که همان تلقین اینکه اسرائیل دشمن نیست لذا مقاومت معنا ندارد و در مقابل استکبار جهانی جمهوری اسلامی ایران را دشمن معرفی می‌کند کشوری که تمام تلاش خود را برای حفظ استقلال و عزت این کشور انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: میدان دار تمام تحولات منطقه‌ای آل سعول، آل خلیفه، گروه‌های تکفیری و داعش است لذا تا زمانی که استکبار جهانی نابود نشده است این مشکلات همچنان پا برجاست اما عرصه برای استکبار جهانی تنگ شده و به زودی این غده سرطانی نابود خواهد شد.

حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر با اشاره به روز افشای حقوق بشر گفت: 6 تیر تا 12 تیر ماه روز حقوق بشر نامگذاری شده است در در طول سال‌های گذشته شاهد جنایان آمریکا در منطقه بودیم اما متاسفانه در داخل کشور برخی افراد مزد بگیر دشمن در تلاش هستند تا صفت گرگ گونه امریکا را نگاه دوستانه جلوه دهند اما باید این نکته را در نظر داشته باشند که ملت ایران با این پرونده سیاه امریکا هرگز به آمریکا رأی نخواهند داد.

وی ادامه داد: دشمن درجه یک جمهوری اسلامی ایران امریکا و رژیم صهیونیستی است و تا زمان احقاق حق در مقابل دشمن ایستادگی کرده و سر تعظیم فرو نخواهند آورد.

ارسال نظرات