نماینده مردم قائنات در مجلس در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

انتظار مردم از روحانی، دخالت جدی‌ در موضوع فیش‌های نجومی است/ طبق اظهارات قاضی سراج، فریدون باید عزل و به دستگاه قضا معرفی شود

نماینده مردم قاینات در مجلس گفت: برخورد با حقوق‎های نجومی در راستای منافع ملی و مبارزه با فساد اداری است، از این رو مردم از رئیس جمهور و معاون اول او انتظار ورود جدی‎تری به این موضوع دارند.
کد خبر: ۸۷۰۵۰۳۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص موضوع حقوق‎ها و فیش های نجومی اظهار داشت: در این خصوص چند موضوع برخورد با متخلفین، اصلاح ساختارهای سازمانی که باعث این تخلف می‎شود و نظارت بیشتر که این مسائل پیش نیاید، باید همزمان با هم پیگیری شود.

فلاحتی در ادامه تاکید کرد: برخورد با حقوق‎های نجومی در راستای منافع ملی و مبارزه با فساد اداری است، از این رو مردم از رئیس جمهور و معاون اول او انتظار ورود جدی‎تری به این موضوع دارند.

نماینده مردم قاینات در مجلس عنوان کرد: با توجه به اینکه جامعه نسبت به این موضوع حساس شده، مردم از شخص رئیس جمهور انتظار دخالت جدی‎تری در این موضوع دارند که نسبت به این موضوع ورود پیدا کند و با کسانی که باعث و بانی افزایش حقوق‎های نجومی در دستگاه‎های اداری و بدنه دولت هستند حتی اگر نزدیکان او هم دخالت یا نفوذی در این قضیه داشتند و یا لابی صورت گرفته، برخورد جدی‎ کند.

فلاحتی درخصوص اظهارات اخیر رئیس سازمان بازرسی مبنی بر لابی حسین فریدون برای انتصاب صدقی به عنوان مدیرعامل بانک رفاه تصریح کرد: اگر این قضیه اثبات شده باشد باید رئیس جمهور او را به دستگاه قضایی معرفی کند ضمن اینکه اهرم‎های نظارتی و قوی در اختیار رییس جمهور وجود دارد که می‎تواند خیلی خوب با این قضیه برخورد کند.

نماینده مردم قاینات در مجلس در ادامه این مطلب خاطرنشان کرد: در این راستا در وهله اول، کنارگذاشتن و حذف حسین فریدون از مشاوره در دولت، بازگرداندن اموالی که از بیت المال رفته به صورت مسالمت‎آمیز به بیت المال راهکارهایی است که رئیس جمهور در برخورد با تخلف برادر و مشاور ارشد خود می‎تواند انجام دهد و نهایتا اگر باز مسائلی بود که حقوق بیت المال پایمال شده ماند و تعمدی در کار احساس شد او را باید به دستگاه قضائی معرفی کند.
ارسال نظرات