خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

جوانان باید نسبت به جنایات آمریکا آگاهی داشته باشند

امروز ماباید این جنایات چندین ساله امریکا که دردنیا ثبت شده است را به درستی به تصویر بکشیم و آن را به صورت کتاب مکتوب نمائیم و در اختیار این جوانان قرار داده تا متوجه اعمال زشت آنان بشوند.
کد خبر: ۸۷۰۵۱۴۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)قزوین، و نیروهای مسلح استان در حسینیه سپاه حضرت صاحب الامر (عج) برگزار گردید.

حجت الاسلام معبودی دراین مراسم ضمن خیرمقدم گویی گفت: ماه رمضان ماه ریزش رحمت های فراوان الهی به همه اهالی قرآن است و ما باید از این سفره رحمت  الهی بهره برداری خوبی داشته باشیم.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه نیازمندی انسان در دو مقوله خلاصه شده است بیان کرد: یک نیازمندی که به جسم انسان مربوط است و دومی نیازمندی فکری ،روحی و روانی انسان می باشد بدین صورت که اگر جسم انسان نیازمند آب و غذا است روح انسان نیز نیازمند آب و غذا است.

این مسئول افزود: برای تأمین این نیازها اصولی مطرح می‌باشد که اگر این اصول رعایت شود نیازهای روحی و جسمی انسان طبیعتاً به طور درست تامین خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز می گویند امنیت جسمی و روحی درجامعه حاکم می باشد، اذعان کرد: از این رو قرآن اصولی مشترک برای این دو نیاز ذکر می‌کند و یک وجه مشترک هم تامین غذای جسم و هم تامین غذای فکری و روحی انسان که از قران برداشت می کند و از تجربه بدست آمده  است و عقل آن را تایید می‌کند شناخت دشمن و پی بردن به ماهیت دشمن هست.

وی بیان داشت: دشمنان با این وضعیتی که دردنیا به راه انداخته اند هم امنیت غذایی و هم امنیت فکری و روحی روانی ما را به خطر انداخته اند و شناخت این ماهیت دشمن خیلی اهمیت دارد.

مسئول نمایندگی سپاه قزوین افزود: این هفته را حقوق بشر امریکایی نام نهادند جدای اینکه آمریکایی‌ها به همراه کشور های غربی و حامیانشان در خاورمیانه درعراق ،سوریه ،یمن دست به کودک کشی و کشتن انسانهای بی گناه می زنند و از آن طرف سازمان‌های بین المللی اسم عربستان سعودی را به خاطر پول و منافعشان از لیست سیاه متجاوزین و کشتن مردم غیرنظامی حذف می کنند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به کشتار حکومت آمریکا عنوان کرد: چه کسی می تواند امروز منکر شود که امریکایی‌ها 200 میلیون نفر از بومیان آمریکایی را برای پایه گذاری حکومت خود در خاک آمریکا کشتند و در بعضی از جنگ ها تپه ای از جنازه انسان درست کردند وسربازان امریکایی روی این تپه انسانی پرچم آمریکا را نصب و عکس یادگاری میگرفتند .

وی بیان کرد: امروز ماباید این جنایات چندین ساله امریکا که دردنیا ثبت شده است را به درستی به  تصویر بکشیم و آن را به صورت کتاب مکتوب نمائیم و در اختیار این جوانان قرار داده تا متوجه اعمال زشت آنان بشوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین متذکر شد: آنهایی که در این روزگار از روشنفکری و رابطه با آمریکا حرف می زنند باید نسبت به جنایات این کشور مستکبر با آگاهی و بصیرت توجه داشته باشند.

این مسئول با اشاره به جنایات آمریکا در کشور ایران خاطرنشان کرد: امریکایی‌ها درایران نیز کم جنایت نکردند به طور مثال کودتای 28 مرداد که دولت قانونی مصدق را امریکایی‌ها سرنگون کردند،تصویب لایحه کاپیتولاسیون که ایران را تحقیر کرد و کشتار صدها تن ازمردم این کشور در قم در روز 15 خرداد و در تبریز و کشتار دانش اموزان در 13 آبان 57 از نمونه‌های جنایات آمریکا است.

وی اضافه کرد: تبدیل سفارت آمریکا به محل جاسوسی علیه ایران و ضربه زدن به انقلاب ، مصادره اموال ایران که بعداز انقلاب انجام شد ،ترور شخصیت های نظام و مردم عادی ، ترور دانشمندان هسته ای،توطئه تجزیه کشور ایران ،حمایت از منافقین ، حمایت صدام حسین برای حمله به ایران ،تامین سلاح های شیمیایی برای صدام در جنگ عراق علیه ایران دخالت در انتخابات سال 88 و حمایت از فتنه گران ، تهدید پیوسته ایران یه حمله نظامی و هسته ای مصادیقی از جنایت آمریکادر ایران است .

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار