برپایی تجمع ده‌ها هزار نفری زنان محجبه در حاجی آباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد در جلسه ستاد عفاف و حجاب ناحیه حاجی آباد از برپایی تجمع ده‌ها هزار نفری زنان محجبه با اجرای بیش از هفت برنامه فرهنگی شاخص ویژه عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۵۲۶۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سرهنگ حجت امیری کیا هدف از برگزاری تجمع ده‌ها هزار نفری زنان محجبه، ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه و مقابله با همجه‌های پیش‌بینی‌شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان برشمرد و اظهار داشت: این برنامه‌ها با محوریت عفاف و حجاب در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این گردهمایی به‌منظور فرهنگ‌سازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه، ایجاد زمینه همکاری و هم‌افزایی سازمان‌ها، نهادها و مؤسسه‌های مردم‌نهاد در زمینه عفاف و حجاب و همچنین تقویت اعتماد به‌نفس در زنان محجبه اجرایی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد حضور بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، نشست منتظران مهدی موعود(عج) با رویکرد عفاف و حجاب، میراث انبیاء، نشست سرگروه‌ها با خانواده‌های مربیان، تجمع ده‌ها هزار نفری زنان، خودباوری و برتری فرهنگی، نمایشگاه البسه با رویکرد عفاف و حجاب تولید ملی و ترویج البسه عفیف، تشویق زنان نمونه محجبه که بیش از دو دختر محجبه تربیت کرده‌اند را از مهمترین برنامه شاخص در طول هفته عفاف و حجاب در میناب برشمرد.

امیری کیا اذعان داشت: تمامی برنامه‌ها در طول هفته عفاف و حجاب به شکل گسترده با فضای فرهنگی پیرامون عفاف و حجاب در اماکن عمومی و خیابان‌های شهر با محوریت برپایی مانور ده‌ها هزار نفری زنان محجبه و آحاد مردم در سطح شهرستان با برنامه‌ریزی و کیفیت عالی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در فضاسازی تبلیغی و محتوای تبینی براساس آیات قرآن تاکیدات معصومین(ص) و بیانات حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، ضرورت ترویج و تحقق زندگی عفیفانه پیش‌بینی و برنامه‌ریزی جامعی صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آبادخاطرنشان ساخت: مانور ده‌ها هزار نفری زنان محجبه در حاجی آباد ویژه هفته عفاف و حجاب در روز بیست و یکم تیرماه امسال در سطح شهرستان حاجی آباد برگزار می‌شود.

ارسال نظرات