تقوا موجب آسانی کارها می شود

حجه الاسلام فرخی در ترجمه دعای روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان تقوی را موجب آسان شدن کارها دانست.
کد خبر: ۸۷۰۵۲۹۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام و المسلمین روح الله فرخی مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه کربلا در سلسله ترجمان ادعیه ماه مبارک رمضان گفت: در دعای روز بیست و هفتم از خدا می خواهیم تا فضیلت شب قدر را برایمان مرحمت نماید.
 امام جماعت روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان پس از اقامه نماز ظهر بسیجیان و پاسداران سپاه کربلا افزود: گرچه احتمال بیشتر واقع شدن شب قدر  در ایام نوزدهم، بیست ویکم و بیست سوم است اما بخاطر فضیلت شب قدر از خدا می خواهیم تا فضلیت آنرا در این روز هم قرار دهد.
حجه الاسلام فرخی آسان شدن کارها  را از موارد دعای امروز برشمرد و بیان داشت:آسانی کارها  از سختی در صورتی اتفاق می افتد که تقوا وجود داشته باشد و اولین چیزی که کار را آسان می کند تقوی و ارتباط با خدا است.
مسئول بسیج طلاب مازندران در این باره با اشاره به داستان جفیر و زلفا گفت: جفیر جوان مومنی بود که به دلیل قیافه نه چندان مناسبش کسی حاضر نمی شد با او ازدواج کند، و وقتی پیامبر علت را متوجه گردید، جفیر را برای ازدواج با زلفا که دختری زیبا روی و بی نظیر در شهر بود به خانه پدرش فرستاد، و زلفا علی رغم آنکه جفیر چهره مناسبی نداشت  بواسطه  امر رسول الله(ص) با وی ازدواج کرد.
حجه الاسلام فرخی  ایمان، تقوی و ارتباط با خدا را موجب حل مشکلات خواند و از خدا آسانی کارهای مومنین را خواستار شد.

  
ارسال نظرات
پر بیننده ها