حضور کارآفرینان موجب افزایش سرعت فرهنگ کارآفرینی می شود/ 100 کارآفرین برتر مازندران شناسایی شدند

جشنواره کارآفرینان برتر، میعادگاهی برای گردهم آوردن کارآفرینان است که تجارب موفق خود را با جامعه درمیان بگذارند تا مشعل و چراغ راهی برای نسل جوان و نوپا باشد.
کد خبر: ۸۷۰۵۳۵۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر اینکه برگزاری این جشنواره می تواند زمینه های حضور کارآفرینان در جامعه و افزایش سرعت توسعه فرهنگ کارآفرینی را فراهم کند، افزود: این جشنواره، میعادگاهی برای گردهم آوردن کارآفرینان است که تجارب موفق خود را با جامعه درمیان بگذارند و مشعل و چراغ راهی برای نسل جوان و نوپا باشند.

کامران اصغری دراولین جلسه شورای سیاست گزاری یازدهمین جشنواره کار آفرینان با اشاره به نقش و اهمیت کارآفرینی و سابقه درخشان کارآفرینان در توسعه، بیان کرد: ترویج و اشاعه مفهوم کارآفرینی، بسترسازی برای فرهنگ حامی کارآفرینی و مهمتر از همه تربیت افراد (بویژه تحصیلکردگان) کارآفرین سازمانی برای تمامی جوامع بــه خصوص برای جوامع درحال توسعه ای مانند ایران از اهمیت و ضرورت حیاتی برخوردار است.

اصغری با تاکید بر اینکه پرداختن به مقوله کارآفرینی از ضرورت اساسی جامعه کنونی است، تصریح کرد: مسلماً کارآفرینان باتوجه به خصوصیات ممتاز و برجسته خود قادرند در چنین شرایطی منابع لازم برای ایجاد رشد و توسعه در زمینه های تولید و منابع انسانی، اشتغال و کسب و کار جدید را ایجاد کرده و با نوآوری بر توسعه دامنه محصولات و خدمات بیفزایند.

اصغری با اشاره به جشنواره کارآفرینان برتر خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به رسالت و وظایف خود، انجام فعالیت های بنیادی در خصوص توسعه و ترویج کارآفرینی است و بدین منظور هرساله این اداره کل با هدف شناسایی کارآفرینان در استان و انتخاب برترین ها و معرفی آنان به عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه خصوصا جوانان، اقدام به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر می کند.

وی افزود: از سال 85 تا کنون به طور تقریبی بالغ بر 100 کارآفرین برتر در استان مازندران و در قالب جشنواره های کارآفرینان برتر به جامعه معرفی شدند.

اصغری در پایان خاطرنشان کرد: تمامی افراد و شرکت هایی که خود را واجد شرایط کارآفرینی می دانند، تقاضا می شود از تاریخ یکشنبه 16 خرداد لغایت پنجشنبه 31 تیر 1395 به سایتwww.karafarinanebartar.ir مراجعه و فرایند ثبت نام یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر را تکمیل کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار