خبرهای داغ:

تلاش دشمنان، القا جدایی دین از سیاست است

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه حضرت علی اکبر(ع) سپاه امامت تبریز در محفل انس با قرآن روستای سفیدان این کلانشهر، با بیان اینکه قرآن و اهل بیت(ع) دوچیز جدا ناشدنی هستند، افزود: دشمنان با هجمه و نفوذ فرهنگی تلاش دارند جدایی دین از سیاست را القا کنند.
کد خبر: ۸۷۰۵۳۷۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی قانونی افزود: دشمنان می خواهند روحیه شهادت طلبی و فرهنگ ایثار و شهادت را از جوانان بگیرند ولی با تدبر در آیات قران کریم در می یابیم که دین ما عین سیاست ما وسیاست ما عین دیانت ماست.

وی توسل به اهل بیت(ع) را نشات گرفته از قران و قرآن کریم را معرف اهل بیت(ع) خواند و خاطرنشان کرد: هر دو این ها ما را برای مقابله با دشمنان اسلام سفارش کرده اند، بنابراین طبق گفته آیات قران کریم باید با دوستان مودت کرده و با همه توان با دشمنان مقابله کرده و روز به روز آماده تر شویم.

قانونی، قران کریم واهل بیت(ع) را دو یادگار ارزشمند پیامبر(ص) دانست که انسان با تمسک و توسل به این ثقلین هدایت یافته و به قله کمال که همان انسان کامل و اشرف مخلوقات است، می رسد.

وی تصریح کرد: تنها راه نجات بشر پیروی توامان از این دو است که باید برای ترویج این فرهنگ قران خوانی و توسل به اهل بیت، بیش از این ها تلاش کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها