کارشناس مسائل فرهنگی:

ارقام نجومی مدیران باورمند اسلام آمریکایی، هجوم به نظام ارزشی است

کارشناس مسائل فرهنگی گفت: ارقام نجومی تعدادی از مدیران باورمند اسلام آمریکایی، هجوم به نظام ارزشی اسلام ناب محمدی است.
کد خبر: ۸۷۰۵۳۹۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه 6 تا 12 تیرماه «هفته حقوق بشر آمریکایی» نام گرفته است اظهار کرد: برشمردن جنایات آمریکا علیه محرومین و مستضعفین جهان و همچنین ملت ایران از برنامه های مهم در این هفته است.

وی با بیان اینکه اساسا آمریکایی ها و طرفداران این رژیم سلطه حقوق بشر را به مسخره گرفته اند گفت: آمریکا در جنایات متعددی از آغاز پیدایش در قرون اخیر که بر پایه جنایت، ظلم، تبعیض و ایجاد فاصله طبقاتی و استقرار نظام بی عدالتی بوده و چه در جریان های مورد حمایت رژیم آمریکایی از عربستان که نمونه رژیم مورد حمایت آمریکاست که اخیرا در جنایاتش در یمن و همچنین فجایایی که در مراسم حج سال گذشته انجام گرفته بود، قوانین حقوق بشر را پایمال کرده است.

کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه معرفی اسرائیل به عنوان رییس کمیسیون حقوق بشر توسط سازمان ملل تاسف آور است گفت: آن چیزی که باید امروز در بین حقوق بشر فریبنده آمریکایی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد مقابله با جریانات داخلی کدخدا باوری است که در صدد بزک نمودن چهره نظام سلطه در داخل کشورمان در حوزه های مختلف است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه اساسا طرفداران کور سبک زندگی آمریکایی دچار برخورد گزینشی و دوگانه نسبت به حقوق بشر، آزادی بیان و مفاهیم انسانی هستند افزود: کشته شدن بسیاری از محرومان و مستضعفان جهان، رسانه های تحت سلطه نظام آمریکایی را به اعتراض وا نمی دارد اما کافی است انفجاری خودساخته و هدفمند توسط افراطیون داعشی که خود دست دیگری از دست ساخته های حقوق بشر اسلام آمریکایی است در گوشه ای از عالم اتفاق بیافتد، موج رسانه ای فراگیر و گسترده همین رسانه های تحت تصرف نظام سلطه به بزرگ نمایی و مظلوم نمایی می پردازند.

وی بر ضرورت تبیین رسانه ها در خصوص نقش نظام سلطه و ضدحقوق بشر آمریکایی برای جوانان و مردم افزود: این کار باعث خواهد شد تا خواص آلوده به دنیا و کدخداباوران با جعل های تاریخی و خاطره سازی های دروغین در بزک نمودن چهره وحشی، گستاخ و غارتگر آمریکا موفق نشوند.

کارشناس مسائل فرهنگی اضافه کرد: خواص آلوده به دنیا و کدخداباوران کسانی هستند که در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، تبلیغی و جریان سازی های اجتماعی غرب زدگان آمریکایی را مورد حمایت ویژه خود قرار داده و برای افول اسلام ناب محمدی (ص) زمینه حاکمیت اسلام آمریکایی را فراهم نمودند.

وی افزود: آنچه در قاموس حقوق بشر آمریکایی به عنوان یک اصل قرار گرفته است، بی عدالتی و ایجاد فاصله طبقاتی میان شهروند درجه یک و دو است.

حجت الاسلام مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: ارقام نجومی تعدادی از مدیران باورمند اسلام آمریکایی، هجوم به نظام ارزشی اسلام ناب محمدی است.   

ارسال نظرات