خبرهای داغ:

کارگاه پیشگیری و حلقه های انسانی مبارزه بامواد مخدر در هندیجان تشکیل شد

رییس اداره جمعیت هلال احمر هندیجان گفت:به منظور مبارزه با مواد مخدر و آگاهی مردم از معضل خطرناک اعتیاد کار گاههای پیشگیری و حلقه های مبارزه با مواد مخدردر سطح هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۵۷۰۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
عاشور قنواتی یکشنبه شب در گفت وگو با خبر نگار بسیج در هندیجان  اظهار کرد:کارگاههای پیشگیری از اعتیاد مواد مخدردر سالن اداره هلال احمر هندیجان و مسجد روستای مالکی از توابع هندیجان با حضور اعضای سازمان جوانان و داوطلبان هلال احمر و جمعی از خانواده ها که هر کدام به مدت یک روز برگزار شد.

وی افزود:در این کارگاههای پیشگیری از کارشناس شبکه بهداشت ودرمان هندیجان استفاده شده است.

وی بیان تشکیل حلقه های انسانی با همکاری اعضای داوطلبان و جوانان هلال احمر در هندیجان گفت: این حلقه های انسانی با هدف مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از اعتیاد در سطح هندیجان برگزار شده است.

قنواتی رییس اداره جمعیت هلال احمر هندیجان عنوان کرد: با روش هایی شامل برگزاری کلاس های آموزش پیشگیری و هشدار هاناشی از خطرات برای جوانان و خانواده  و برخورد قانونی با عوامل توزیع مواد مخدر می توان  با مشارکت مردم و مسوولان جلوی رشد موادمخدر را گرفت.

وی بااشاره به خطرات ناشی از مواد مخدر در جامعه  بیان کرد: نقش والدین برای آگاهی جوانان از خطر ات مواد مخدر تأثیر گذار است و از عوامل اصلی پیشگیری در جامعه هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها