معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد استان اردبيل:

بيش از يك هزار مددجو از دوره‌هاي آموزشي فني و حرفه‌اي بهره‌مند شدند

معاون اشتغال و خودكفايي کمیته امداد استان اردبيل از ارائه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي به يك هزار و 865 نفر از مددجويان تحت حمايت اين نهاد در سه ماهه نخست سالجاري خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۶۱۸۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جهانبخش نژادجواد با اشاره به اينكه اين دوره‌هاي آموزشي به صورت بلند مدت، كوتاه مدت و دانش آموزي برگزار شده است، گفت: ارائه چنين آموزش‌هايي با هدف ارتقاء سطح مهارت و توانایی مددجويان صورت مي‌گيرد تا آنان بتوانند بر اساس علاقه و استعدادهاي خود شغل مناسبي را ايجاد كنند.

وي با بيان اينكه يك هزار و 514 مددجو در كارگاه‌هاي آموزشي كوتاه مدت و 68 نفر از آنان در دوره‌هاي بلند مدت شركت كرده‌اند، افزود: 283 دانش آموز نيز مهارت‌هاي لازم شغلي را فراگرفته‌اند.

نژادجواد با اعلام اينكه 30 نفر از اين مددجويان در قالب 2 كارگاه آموزشي مهارت‌هاي قاليبافي را آموخته‌اند، اذعان كرد: با توجه به ظرفيت منطقه و توانايي‌هاي مددجويان مستعد، اين كارگاه‌ها در شهرستان خلخال برگزار شد.

معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه اين كارگاه‌ها به صورت كاملا رايگان براي مددجويان برگزار مي‌شود، اظهار كرد: كميته امداد در جهت برگزاري اين دوره‌هاي آموزشي بالغ بر 392 ميليون ريال هزينه پرداخت كرده است.

وي ارائه آموزش‌های تکمیلی و کارآفرینی به مددجويان را يكي از راهكارهاي مهم كميته امداد براي پايدارسازي و توسعه مشاغل ايجاد شده عنوان كرد و افزود: با برگزاري دوره‌های آموزشی پیشرفته درصدد هستيم تا مددجويان به صورت تخصصی‌تر مهارت‌هاي لازم را فرا گرفته و علاوه بر خود، افراد ديگري را نيز به كار گمارند.

ارسال نظرات