برگزاری نماز عید فطر در فارسان

رئیس ستاد نماز جمعه شهر فارسان، گفت: نماز عید سعید فطر با حضور یکپارچه نمازگزاران شهر فارسان ساعت 7 صبح در خیابان روبروی شهرداری این شهر اقامه می شود.
کد خبر: ۸۷۰۶۵۱۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام جهانبخش یوسفی، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر با اعلام این خبر اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر نماز عید فطر در شهر فارسان اندیشیده شده است و اعضای این ستاد از آمادگی کافی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد:روز عید فطر روز بسیار مهمی برای مسلمانان است، زیرا پس از یک ماه روزه و عبادت، برای گرفتن پاداش الهی آماده می‌شوند.

وی تاکید کرد: نماز عید سعید فطر ساعت هفت صبح روز عید فطر در خیابان روبروی شهرداری شهر اقامه می شود و شرکت کننده در نماز عید سعید فطر زیرانداز به همراه داشته باشند، تا در صورت اشغال کامل فضاهای مفروش شده با مشکل روبرو نشوند.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شهر فارسان در خاتمه گفت: از عموم مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی شهر فارسان ، دعوت می کنم تا همدل، همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و ایران اسلامی به‌ منظور اقامه نماز عید فطر، حضوری گسترده، معنوی و حماسی داشته باشند.

ارسال نظرات