نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

فیش‌های نجومی اطمینان مردم را سلب کرده است

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس گفت: فیش‌های نجومی مسئولان دولتی اطمینان مرم را سلب کرده است، نظام مدیریتی در ایران سلیقه ای است و فرار از قانون است که اینگونه مسائل را در جامعه به وجود می آورد.
کد خبر: ۸۷۰۶۵۴۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به فیش‌های نجومی برخی مسئولان دولتی و تبعات آن در جامعه گفت: متأسفانه حقوق های نجومی مدیران در شرایطی است که جامعه دچار رکود شده و مردم دچار مشکلات معیشتی فراوانی هستند.

وی افزود: حقوق و مزایای مسئولان برای اشتغال 300جوان کفایت می کند و جالب است که برخی از این مدیران بازنشته هستند اما در فیش حقوقی آنها حق اوقات فراغت کودکان و سایر موارد طراحی شده و چند ده میلیون حقوق می گیرند، این مسئله تبعات سنگینی برای جامعه خواهد داشت.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید حقوق و مزایای به نا حق مدیران به خزانه برگردد و با نظارت تمام دستگاه های مربوطه این مسئله به اطلاع مردم برسد و با مدیران خاطی برخورد شود تا اطمینان در میان مردم ایجاد شود.

فلاحت پیشه تصریح کرد: حقوق های نجومی مسئولان دولتی اطمینان مرم را سلب کرده است، نظام مدیریتی در ایران سلیقه ای است و فرار از قانون است که اینگونه مسائل را در جامعه به وجود می آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار