استاندار هرمزگان:

۱۰۰ پروژه اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی در استان هرمزگان اجرایی می‌شود

استاندار هرمزگان از اجرای ۱۰۵ پروژه اولویت دار در استان هرمزگان در قالب اقتصاد مقاومتی در سال جاری خبرداد و گفت: در تلاشیم تا این پروژه ها را در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به اتمام برسانیم.
کد خبر: ۸۷۰۶۵۸۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، جاسم جادری بعد از ظهر امروز در ششمین نشست ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان اظهارداشت: 12 برنامه ملی اقتصاد مقاومتی در سطح ملی تدوین شده که برای سرمایه‌گذاری و تعریف پروژه‌ها در استان باید برش استانی آن تهیه شود.

وی در ادامه با تاکید بر آماده شدن گزارش عملکرد اقتصاد مقاومتی در استان بیان‌داشت: در زمینه اقتصاد مقاومتی باید به صورت عملیاتی‌تر و جدی‌تر ورود پیدا کرد.

استاندار هرمزگان در ادامه تاکیدکرد: امسال برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید از مفاهیم نظری اقتصاد مقاومتی عبور و به سمت اقدام و عمل حرکت کرد.

جادری در ادامه با اشاره به تعریف 105 پروژه اولویت دار در استان هرمزگان در قالب اقتصاد مقاومتی گفت: در تلاشیم تا این پروژه ها را در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به اتمام برسانیم.

وی، هرمزگان را استانی اقتصادی خواند و بر آماده ساختن پروژه‌های استانی قابل ارائه به ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی استان و همچنین گزارش کار در این بخش تاکیدکرد.

ارسال نظرات