فرماندار زنجان:

انتخاب جوان برتر زنجانی از طریق برگزاری جشنواره و فراخوان

انتخاب جوان برتر زنجانی از طریق برگزاری جشنواره و فراخوان در قالب برگزاری جشنواره انجام شود.
کد خبر: ۸۷۰۶۶۳۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار زنجان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زنجان گفت: برای سال جاری و تابستان امسال برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت منسجم‌تر، بهتر و با رویکرد جدید اجرا شود.

مجید فرخی با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌شود برنامه‌های تابستان براساس محوربندی برگزار شود، افزود: این محورها در شهرستان زنجان در 5 محور دنبال شود.

وی با اشاره به محور برنامه‌های قرآنی، معارف و امور مذهبی تصریح کرد: هنر، خلاقیت و نوآوری دیگر محوری است که باید در برنامه‌های تابستانی در نظر گرفته شود.

فرخی علم، فن و مهارت را دیگر محور برنامه‌های آموزشی خواند و افزود: عمران، سازندگی و اشتغال محوری است که در برنامه‌ریزی‌ها برای در نظر گرفتن دوره برای جوانان باید مد نظر باشد.

وی خاطر نشان کرد: محور پنجم نیز در آموزش‌ها پایگاه‌های تابستانی در شهرستان زنجان سلامت باشد.

فرماندار شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه باید رده سنی آمار جوانان به صورت دقیق احصا شود، تاکید کرد: سن جوانی براساس تعاریف اصولی از 18 تا 29 سال اعلام شده است.

فرخی با تاکید بر لزوم آسیب‌شناسی برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در سال‌های گذشته عنوان کرد: باید علت عدم استقبال و استقبال محدود جوانان از برگزاری این دوره‌ها را شناسایی و برای آن راهکاری ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه هر دستگاهی باید برنامه جدید و جذاب برای ارائه به جوانان داشته باشد، تاکید کرد: باید هر دستگاهی حداقل یک برنامه منحصر به فرد داشته باشد.

فرماندار شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه انتخاب جوان برتر از طریق فراخوان و یا در قالب برگزاری جشنواره انجام شود، اضافه کرد: این اقدام می‌تواند در انتخاب برتری و اصلح‌ترین جوان موفق موثر باشد.

فرخی با اشاره به اینکه رویکردی جدید باید در انتخاب جوان برتر ایجاد شود، تاکید کرد: برای انتخاب جوان در سال 94 و 95 دستگاه ورزش و جوانان اقدام به برگزاری جشنواره و فراخوان کند.

ارسال نظرات