نماینده ولی‌فقیه در کردستان در خطبه های عید فطر مطرح کرد:

لزوم استفاده از نیروهای مستعد کردستان در امورات اجرایی استان

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: کردستان سرشار از نیروهای مستعد، پرتوان، باتجربه و جوانی است که باید از آنها در امورات اجرایی استان استفاده شود.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۷۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،, به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جمع نمازگزاران عید فطر ضمن گرامیداشت این عید سعید و دعوت از عموم مردم و مسؤولین در پاسداشت ثمرات معنوی ماه مبارک رمضان و دقت در حفظ اخلاص و توجه به اقشار ضعیف جامعه و دوری از تجمل و اسراف و اشرافی‌گری، از اقشار مختلف مردم دعوت کرد به یکی از مهم‌ترین آثار مبارک رمضان که همان وحدت و جلوگیری از ایجاد شکاف در بین صفوف مسلمین است، توجه کنند و از عوامل تفرقه‌انگیز در جامعه پیشگیری نمایند.

وی در ادامه به حوزه مسائل سیاسی، اجتماعی و بین‌المللی پرداخت و اصل اول و مهم را انقلابی‌ماندن و انقلابی عمل‌کردن دانست و در این رابطه همگان را به افزایش بصیرت دعوت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، در بخش دیگری از بیانات به موضوع فلسطین پرداخت و ضمن قدردانی از حضور قهرمانانه مردم در راهپیمایی روز قدس، مسأله فلسطین را مسأله اول جهان اسلام معرفی کرد و هرگونه انحراف از این موضوع را راهی برای به استعمار کشیدن جهان اسلام توسط استکبار جهانی خواند.

حسینی‌شاهرودی ضمن اشاره به شعار سال و ضرورت اقدام انقلابی در حوزه اقتصادی، گفت: آنچه امروز در عرصه اقتصادی در استان کردستان در حال رخ دادن است، با مطالبات رهبری فاصله دارد و بنده از مسؤولین ارشد استان بجد می‌خواهم با کارگزارانی که نسبت به اهداف نظام و انقلاب باور ندارد یا در جهت عکس آن عمل می‌کنند، برخورد جدی داشته باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تأکید بر استفاده از عناصر انقلابی، متدین، مردمی و دلسوز در رأس امور، گفت: استان کردستان سرشار از نیروهای مستعد و پرتوان و باتجربه و جوانی است که واگذاری امور به آنان می‌تواند سرمنشأ تحولات بسیار مهمی باشد.

وی در حوزه مسائل بین‌المللی نیز با اشاره به انفجارهای اخیر در کشورهای اسلامی به ویژه عراق، ترکیه و عربستان، این اتفاقات را محصول اقدامات غلط و اشتباه دولت‌های این کشورها دانست و با اظهار تأسف از شهادت چهار نفر از نیروهای نظامی کشور در تقابل با اشرار، اذعان داشت: همه مردم در برابر تهاجمات دشمن در همه عرصه‌ها ایستاده‌اند.

ارسال نظرات