امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد:

حقوق های نجومی محصول ضعف نظارت و بازرسی مسوولان است

ضعف نظارت و بازرسی ها از سوی مسوولان باعث به وجود آمدن فیش‌های حقوقی نجومی شده است.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۸۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت‌الاسلام‌ صالح اسدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان پارس آباد به دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی از مدیران در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: عدم نظارت و بازرسی مسوولان و دولت باعث به وجود آمدن فیش های حقوقی نجومی شده است، وقتی نظارت و بازرسی به این موضوع وجود نداشته باشد این اتفاقات پیش می آید.

وی افزود: لازم است اراده مسوولان برای برخورد با فاجعه فیش‌های حقوقی در کشور تقویت شود و با متخلفان برخورد جدی و قانونی صورت بگیرد.

اسدی، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان پارس آباد در راهپیمایی روز قدس و یک ماه بندگی در ماه مبارک رمضان گفت: مردم این منطقه پرشور تر و باشکوه تر از هر سال در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

امام جمعه موقت پارس آباد بیان کرد: مردم مومن این شهرستان با دهان روزه در هوای گرم این شهر در راهپیمایی شرکت کردند و ضمن به نمایش گذاشتن حضور حماسی خود، ولایتمداریشان را به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.

اسدی با تشکر از دست اندرکاران برگزاری برنامه های انجام شده در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: امسال برنامه های ماه رمضان و نماز عید فطر در این شهرستان بسیار باشکوه برگزار شد که جا دارد از سپاه و بسیج، نیروی انظامی و مرزبانی و نیروهای امنیتی در برقراری این نظم و امنیت قدردانی کنیم.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز عفاف و حجاب گفت: یکی از مواردی که مورد تاکید دین اسلام، ائمه اطهار، علما و بزرگان دین است مسأله عفاف و حجاب بوده که بایستی توجه جدی به آن شود.

امام جمعه موقت پارس آباد از برگزاری راهپیمایی روز حجاب و عفاف در پارس آباد خبر داد و گفت: این راهپیمایی همزمان با بیست و یکمین روز از تیرماه جاری و با حضور مردم متدین، مومن و انقلابی پارس آباد از ساعت 18 عصر از جلوی میدان سپاه برگزار خواهد شد.

اسدی با اشاره به هشتم شوال، سالروز تخریب حرم و بارگاه‌های ائمه بقیع‌(ع) توسط وهابیت در سال 1344 هجری قمری گفت: تخریب بارگاه ائمه اطهار(ع) نشانه عمق کینه و دشمنی وهابیت نسبت به اسلام ناب است که متأسفانه توسط وهابیون مشرک تخریب و صدمه بزرگی بر روی مسلمانان جهان وارد کردند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به لزوم حمایت از جبهه مقاومت با تروریست‌های تکفیری گفت: امروز جبهه مقاومت نیازمند حمایت ماست.

امام جمعه موقت پارس آباد با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در سوریه و عراق در صف اول حمایت از اسلام و مشغول مبارزه با باطل است اظهار داشت: ما باید با کمک های نقدی و غیر نقدی خود، از فرزندان اسلام در این جبهه‌های مبارزه حمایت کرده و دین خود را به اسلام ادا کنیم.

اسدی از آغاز اردوهای گروه جهادی بسیج سازندگی همزمان با سراسر کشور در شهرستان پارس آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی بسیج سازندگی امروز بعد از خطبه های نمازجمعه بصورت نمادین به صورت رسمی آغاز می شود.

ارسال نظرات