خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار بنایی خبر داد:

اجرای «سه طرح ویژۀ رمضانی» از سوی بسیج اصناف فارس

سرهنگ دوم پاسدار بنایی گفت: سه طرح ویژۀ افطاری ساده، اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و شمیم رمضان از سوی سازمان بسیج اصناف استان فارس در سطح بازار شهرستان شیراز برگزار می شوند.
کد خبر: ۸۷۰۷۴۱۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم پاسدار عباس بنایی مسئول سازمان بسیج اصناف استان فارس با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و معنویت افزایی است، گفت: اصناف بعنوان یک قشر تاثیرگذار رسالت مهمی در راستای ترویج ارزش های اسلامی و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه بر عهده دارند.

وی افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان سه طرح ویژۀ افطاری ساده، اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و شمیم رمضان از سوی سازمان بسیج اصناف استان فارس در سطح بازار و مجتمع های تجاری شهرستان شیراز برگزار می شوند.

سرهنگ پاسدار بنایی با بیان اینکه طرح افطاری ساده با همکاری هیئت فرهنگی مذهبی اصناف شیراز برای سومین سال پیاپِی در شیراز اجرا می شود، گفت: در قالب اجرای این طرح 15 هزار بسته افطاری ساده از سوی کسبه و مسئولان پاساژهای شیراز در مجتمع های تجاری ستاره فارس، مصطفوی زاده، زیتون، مجتمع صوتی-تصویری، پاساژ ابوذر، مسجد الزهرا قلعه شاهزاده بیگم و مسجد امام موسی کاظم (علیه السلام) و محلات سعدی و مهدی آباد شیراز در بین مردم روزه دار سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) توزیع می شوند.

وی در رابطه با اجرای طرح اشاعه فرهنگ ناب اسلامی در اصناف و حمایت از تولید ملی، گفت: در راستای این طرح سازمان بسیج اصناف استان فارس با همکاری اتحادیه صنف نانوایان شیراز اقدام به نصب صد تابلو با مضامین فرهنگی اجتماعی و اقتصادی در سَردرب نانوایی های شیراز نموده است، در آینده نزدیک نیز شاهد اجرای این طرح در سایر اتحادیه ها و شهرستان های استان فارس خواهیم بود.

مسئول سازمان بسیج اصناف فارس در پایان صحبت هایش با بیان اینکه طرح شمیم رمضان با هدف ایجاد فضای معنوی در سطح بازار و مجتمع های تجاری شیراز برگزار می شود، گفت: سازمان بسیج اصناف استان فارس در راستای طرح ترویج و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی با اعزام روحانیون به مراکز تجاری شیراز، گفت و گوی دینی با کسبه و مردم انجام و مشاوره در زمینه های خانوادگی، ازدواج، تحصیل و اعتقادی به ایشان ارائه خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها