سید مهدی مقدسی در گفتگو با «بسیج»:

از صنعت نباید انتظار رشد جهشی داشته باشیم

سید مهدی مقدسی با بیان اینکه انتظار برای رشد جهش گونه در صنعت غیر منطقی است افزود: رشد و احیای صنایع یکدفعه نخواهد بود آنچه در پایان سال برای صنایع کوچک و متوسط پیش بینی می شود جهش خوبی را خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۷۰۷۵۲۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

سید مهدی مقدسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه کارگران صنایع کوچک و متوسط امیدی به بازگشت کار داشته باشند اظهار داشت: وزارت صنعت تسهیلات بانکی خوبی برای صنایع کوچک و متوسط در نظر گرفته است لذا انتظار می رود با فعال سازی واحدهای صنعتی، بسیاری از کارگران به واحدهای صنعتی برگشت کنند.

وی با بیان اینکه رشد جهش گونه در صنعت غیر منطقی است افزود: رشد و احیای صنایع یکدفعه نخواهد بود آنچه در پایان سال برای صنایع کوچک و متوسط پیش بینی می شود جهش خوبی را خواهیم داشت.

سید مهدی مقدسی خاطر نشان کرد: در شرایط اقتصادی که رکود مطلق مشاهده می شود امیدوارم تمهیداتی که در وزارت صنعنت و کمیسیون صنایع و معادن مجلس شکل گرفته است موثر واقع افتد و نتایج خوبی را برای بنگاه های اقتصادی ایجاد کند و بالطبع وضعیت مناسبی برای کارگران تعدیل شده و اخراجی ایجاد گردد.

ارسال نظرات