با حضور وزیر صنعت و رییس اتحادیه صنف آسانسور

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور آغاز به کار کرد

همه قطعات آسانسور در کشور استانداردهای خود را دارد و نظارت ویژه‌ای می‌شود و در این‌باره جای نگرانی نیست.
کد خبر: ۸۷۰۷۹۳۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس اتحادیه صنف آسانسور و تولیدکنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی تهران و دیگر فعالان این صنف و صنعت افتتاح شد. 

این نمایشگاه به مدت 4 روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست و هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 عصر آماده بازدید علاقمندان است. به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف آسانسور و الکترومکانیک تهران وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح با بیان اینکه در تولید پله برقی به 70 درصد خودکفایی رسیده‌ایم، گفت: به 4 هزار پله برقی نیاز داریم که نشان‌دهنده افق روشن این صنعت است. 

نعمت‌زاده افزود: همه قطعات آسانسور در کشور استانداردهای خود را دارد و نظارت ویژه‌ای می‌شود و در این‌باره جای نگرانی نیست. نعمت زاده گفت: آنچه امروز در غرفه‌های این نمایشگاه دیدم موجب افتخار است زیرا سازندگان و طراحان توانسته‌اند خیلی از اجزا و قطعات آسانسور مانند موتور، گیربکس و درهای اتوماتیک را بسازند. وی با ابراز خشنودی از اینکه حدود 80 درصد قطعات آسانسور در داخل کشور تولید می‌شود، اضافه کرد: شرکت‌های ایرانی باید با شرکت‌های معتبر خارجی تولیدات مشترک داشته باشند و بازار صادراتی این کالا را بدست بگیرند.

در ادامه این مراسم رییس اتحادیه صنف آسانسور و تولیدکنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی تهران اظهار داشت: بازدیدکنندگان می‌توانند برای بازدید انواع خدمات اتحادیه به سالن B25 مراجعه کنند. علی‌اکبر ایلخانی افزود: در این سالن انواع خدمات از جمله ثبت و صدور گواهی کسب، مشاوره حقوقی و شورای حل اختلاف، خانه مهارت آسانسور و صنف آسانسور و الکترومکانیک به بازدیدکنندگان و اعضای صنف ارائه می‌شود.

ایلخانی خاطرنشان کرد: همه فعالان 14رسته زیرمجموعه اتحادیه به‌ویژه فعالان و نصابان آسانسور می‌توانند در صورتی که تاکنون عضو اتحادیه نشده و پروانه کسب دریافت نکرده‌اند با حضور در این سالن، خدمت مورد نظر را به سهولت دریافت کنند. وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی از سوی خانه مهارت آسانسور در کارگاه آموزشی مستقر در سالن B25، از فعالان، نصابان و متخصصان صنف و صنعت آسانسور درخواست کرد تا ضمن بازدید، از این دوره‌های کوتاه آموزشی استفاده کنند.

 ایلخانی در ادامه از رونمایی «نرم‌افزار جامع صنف آسانسور و الکترومکانیک» در روزهای برگزاری نمایشگاه خبر داد و گفت: در یکی دو روز آینده از این نرم‌افزار در سالن اتحادیه رونمایی خواهد شد که جزییات بیشتر را در مراسم رونمایی اطلاع‌رسانی می‌کنیم. گفتنی است در این نمایشگاه شرکت‌های تولیدکننده داخلی و مونتاژکننده انواع قطعات آسانسور و نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی در سالن‌های 6، 7، 8، 9، 10، 11 و 27 آخرین دستاوردها و تولیدات خود را در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار داده‌اند. 
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور آغاز به کار کرد


ارسال نظرات