۷۰۰ خانواده زندانی در اردبیل سبد کالا و کارت هدیه دریافت کرده‌اند

مدیرکل امور زندان‌های استان اردبیل گفت: از ابتدای ماه رمضان ۷۰۰ خانواده زندانی سبد کالا و کارت هدیه دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۰۸۰۳۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

مراد فتحی مدیرکل امور زندان‌های استان اردبیل در گفت وگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل، از انجام سه هزار و ۴۰۰ مورد ختم قرآن توسط زندانیان استان خبر داد و تصریح کرد: ختم قرآن در ماه رمضان هم در بند زنان و هم بند مردان انجام شده است.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر اقامه نماز توسط زندان‌های استان در سال‌های اخیر، اضافه کرد: در حوزه فعالیت‌های قرآنی زندان‌های استان همواره حائز رتبه‌های برتر است.

مدیرکل امور زندان‌های استان تصریح کرد: زندانیان استان بارها در مسابقات قرانی و فرهنگی رتبه‌های برتر کسب کرده‌اند و هم اینک نیز فعالیت‌های قرآنی در چهار زندان و هشت مرکز نگه‌داری استمرار دارد.

فتحی به فعالیت ۱۷ روحانی در زندان‌های استان اشاره کرد و افزود: در مباحث تربیتی و عقیدتی ائمه جماعات همکاری مطلوب با زندان‌ها دارند.

وی از دیگر برنامه‌های زندان‌ها در ماه رمضان را توزیع سبد کالا در بین خانواده زندانیان برشمرد و تأکید کرد: از ابتدای ماه رمضان ۷۰۰ خانواده زندانی سبد کالا و کارت هدیه دریافت کرده‌اند.

مدیرکل امور زندان‌های استان به تداوم برنامه‌های قرآنی در بعد از ماه رمضان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر زندانیان حافظ و قاری قرآن داریم که در آموزش قرآن به سایر زندانیان مشارکت دارند.

ارسال نظرات