مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل:

یادمان شهدای شهرستانهای استان اردبیل درحال احداث است

در حال حاضر یادمان شهدای مشگین‌شهر، بیله‌سوار، نمین، کلور، نیر، آبی‌بیگلو، دانشگاه محقق اردبیلی و اداره کل اطلاعات استان اردبیل در حال احداث است.
کد خبر: ۸۷۰۸۰۳۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

علی واحد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌و گو با خبرگزاری بسیج از اردبیل تصریح کرد: سعی می کنیم تا با تامین 100 درصد اعتبارات هشت یادمان شهدا را که در مرحله احداث است تا آخر امسال به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: در احداث یادمان شهدای گمنام که در 26 نقطه استان بیش از 64 پیکر این شهدای والامقام خاکسپاری شده است تلاش بر احداث این یادمان ارزشمند است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: شش حرم شهدای گمنام در شهرهای اردبیل، در منطقه شورابیل، میراشرف دانشگاه آزاد و همچنین پارس‌آباد و خلخال و گرمی اجرایی شده که برای احداث آنها 4.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل برای احداث این هشت یادمان باید در سال جاری نیز 100 درصد اعتبارات به مانند سال گذشته تامین شود، افزود: در حال حاضر یادمان شهدای مشگین‌شهر، بیله‌سوار، نمین، کلور، نیر، آبی‌بیگلو، دانشگاه محقق اردبیلی و اداره کل اطلاعات استان اردبیل در حال احداث است.

واحد تصریح کرد: 40 تا 100 میلیون تومان برای احداث یادمان شهدا در رضی و لاهرود مشگین‌شهر و پارس‌آباد نیاز است که بخشی از اعتبارات آن از محل ماده 180 تامین شده است.

وی افزود: با کلنگ‌زنی که تا آخر خرداد ماه برای احداث این 9 یادمان در رضی، لاهرود، کوثر، سرعین، حوزه علمیه و جعفرآباد انجام می‌دهیم امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌های ارزشمند باشیم.

ارسال نظرات