دیدار مسئولان با امام جمعه اصلاندوز بمناسبت عید سعید فطر

بخشداراصلاندوز، مسئولان منطقه و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی برای تبریک عید سعید فطر با امام جمعه شهر اصلاندوز دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۰۸۰۷۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

حجت الاسلام "عظیم اسدزاده" امام جمعه اصلاندوز در دیدار مسئولان با تبریک عید سعید فطر گفت: خداوند را شاکریم که یک بار دیگر توفیق پیدا کردیم در مهمانی خداوند شرکت کنیم و امیدواریم توانسته باشیم از معنویات و ثواب های این ماه پربرکت بهره مند شده و اعمالمان مورد قبول حق تعالی قرار گرفته باشد.

وی با بیان اینکه عید فطر عید بزرگ اسلام بوده و در روایات این روز عزیز شمرده شده است افزود:در سایه ی تقوا،وحدت و پیروی از ائمه اطهار و ولایت فقیه خداوند به ما بی اندازه نعمت عطا فرموده و مانیز وظیفه داریم همیشه شکرگزار این نعمات باشیم.

حجت الاسلام اسدزاده با انتقاد از برخی مسوولان در عدم حضور در مراسمات مختلف و نماز جمعه خاطر نشان کرد:امیدواریم مسئولان نسبت به این امر حتما توجه داشته باشند و همچینن در تکریم ارباب رجوع در راستای خدمت بی منت به مردم تلاش و همت گمارند تا موجب رضایت مندی آنان شوند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین به مصوبه اخیر حذف گمرک اصلاندوز توسط هیات وزیران هم اشاره کرد و گفت:گمرک اصلاندوز حق مسلم مردم این شهر و استان است و نباید این امتیاز از دست برود و از نماینده مجلس و مسئولان خواستاریم که در راستای برگرداندن مصوبه هیات وزیران دست به کار شوند.

وی در پایان از حضور پرشکوه مردم مومن و روزه دار منطقه اصلاندوز در راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر و مراسمات ماه رمضان تقدیر و تشکر کرد.

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز نیز با اشاره به اینکه انسجام و اتحاد مسئولان و مردم حول محور ولایت است گفت:ارزش ولایت در زندگی روزمره و گذران کشور واقعا به وضوح در مملکت نشان داده می شود.

مینایی پیشرفت کشور را در گرو حفظ وحدت و همبستگی ملی مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت:روسای ادارات منطقه با تمام تلاش حتی در روز های ماه مبارک رمضان با جان و دل در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکرده و در این راه تلاشهای وافری انجام می دهند.

بخشدار اصلاندوز،رهنمودهای امام جمعه اصلاندوز را موجب اتحاد و همدلی مسئولان بخش دانست و افزود:امیدواریم بتوانیم در سایه ولایت و راهنمایی های امام جمعه اصلاندوز کارها را بنحو احسن به پیش ببریم.

حجت اسلام سردار پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج عشایری نیز ضمن تبریک عید سعید فطر بر لزوم تعامل و همکاری بین مسئولان ادارات و نهادها تاکید کرد و از مسئولان خواست نسبت به تکریم ارباب رجوع تلاش کنند.

جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی منطقه و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی جهت تبریک عید سعید فطر با حجت الاسلام  اسدزاده، امام جمعه شهر اصلاندوز دیدار کردند.

 
 
 

ارسال نظرات