ویژه برنامه های هفته حجاب و عفاف کانون های فرهنگی هنری شهرستان بیله سوار اعلام شد

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار از برگزاری ویژه برنامه های هفته حجاب و عفاف کانون های فرهنگی هنری شهرستان بیله سوار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۸۰۸۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، شهاب ملکی، مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: طوماری برای حمایت از برنامه های امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در موضوع حجاب و عفاف در جامعه به مناسبت هفته حجاب و عفاف به امضای نمازگزاران نماز جمعه و از امروز (19 تیر) به امضای اعضای کانون های فرهنگی هنری شهرستان بیله سوار و مردم شهید پرور این شهرستان در برنامه های مختلف خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های متعددی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار پیش بینی شده است، تصریح کرد: مهمترین این برنامه برگزاری کارگاه آموزشی حجاب و عفاف ویژه خواهران در پنج کانون فرهنگی هنری شهرستان بیله سوار خواهد بود.

ملکی با تاکید بر اینکه این کارگاه های آموزشی با مشارکت دفتر نمایندگی کانون های مساجد، سپاه ناحیه بیله سوار و شورای هیئت های مذهبی شهرستان بیله سوار برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: مسئله حجاب و عفاف یک موضوع اجتماعی برای مصونیت جامعه به ویژه خانواده ها از ابتذال و فساد است.

این مقام مسئول با بیان اینکه عموم جامعه باید در خصوص حفظ ارزش های اسلامی مشارکت داشته باشند، افزود: انتقال ارزش های اجتماعی و اسلامی جامعه به نسل های آینده نیازمند ظرافت در انتخاب ارزش ها و انتقال صحیح به فرزندان برای داشتن جامعه ای سالم است.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار با اعلام این مطلب که سایر دستگاه های فرهنگی و اجرایی این شهرستان ویژه برنامه های به مناسبت هفته عفاف و حجاب خواهند داشت، یادآور شد: فعالیت فرهنگی مروجان معروف به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب و عفاف در جامعه بسیار ستودنی است.

ارسال نظرات