فرماندار سرعین:

ورود331 هزار گردشگر به سرعین

از آغاز تعطیلات عید فطر بالغ بر 331 هزار نفرمسافر به این شهرستان سفر کردند.
کد خبر: ۸۷۰۸۱۴۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

فرماندار شهرستان سرعین درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرعینگفت: از آغاز تعطیلات عید فطر بالغ بر 331 هزار و 200 مسافر و 83 هزار دستگاه خودرو وارد سرعین شده است .

عاطف ناصری افزود:بیشترین میزان تردد استان در محور اردبیل – سه‌راهی سرعین با بیش از 200 هزار مورد ثبت شده است.

فرماندار سرعین اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده گردشگران بیشترین بازدید را از آبگرم گاومیش گلی سرعین و در بین آثار طبیعی نیز پیس اسکی آلوارس در صدر بازدیدها است.

ناصری با بیان اینکه هیچ کمبودی در پخت نان، تأمین آب و سایر نیازمندی‌ها وجود نداشت اظهار داشت: علاوه بر پخت شبانه‌روزی نانوایان و افزایش سهمیه آنها، آب و سایر مایحتاج به بین مسافران به صورت رایگان توزیع شد .

وی تصریح کرد:با توجه به شرایط بحرانی موجود در تعطیلات عید سعید فطر کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان بصورت 24 ساعته در خدمت مسافرین و خدمت رسانی بهتر به آنان بوده اند.

ناصری همچنین به استقرار بالگرد امدادی و بیمارستان صحرایی برای اولین و خدمات رسانی دو دستگاه خودروی آتش نشانی در این ایام اشاره کرد.

فرماندار سرعین در خصوص وضعیت نظارت و بازرسی نیز افزود:از ابتدای تعطیلات فطر 650 مورد بازرسی و نظارت انجام شده و تذاکرات لازم نیز داده شده که بیشتر به عدم درج قیمت ها مر بوط است.

ارسال نظرات