فرمانده سپاه سوادکوه شمالی خبر داد:

اجرای طرح پارک پاک در سوادکوه شمالی/ راه اندازی غرفه های اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی از برگزاری طرح پارک پاک در سوادکوه شمالی بهمراه راه اندازی غرفه های اقتصاد مقاومتی در این طرح خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۸۱۷۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرگرد پاسدار سيد مصطفي موسوي نژاد فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سوادکوه شمالي در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاري طرح پارک پاک در اين شهرستان گفت:در شهرهاي ساحلي استان مازندران طرح ساحل سالم برگزار مي شود و در شهرهايي مانند سوادکوه شمالي که از ساحل برخوردارنيستند، طرح پارک پاک برگزار مي شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سوادکوه شمالي با اشاره به استفاده از فرصت تابستان براي شناساندن ظرفيت هاي فرهنگي سوادکوه شمالي به مسافرين و گردشگران افزود: يکي از اهداف پارک پاک ايجاد بستري سالم و فرهنگي براي خانواده هاست تا در يک محيط سالم و فرهنگي از مواهب الهي استفاده ببرند.

موسوي نژاد از برپايي 5 غرفه اصلي در پارک پاک سوادکوه شمالي خبر داد و ابراز داشت:غرفه هايي همانند عفاف و حجاب،اقتصاد مقاومتي،مهدکودک ،مشاوره ديني و ...در کنار برنامه هايي نظير راديو پارک ،نماز جماعت ،جنگ شادي ،محفل انس با قرآن ،برنامه هاي بومي و محلي و چندين برنامه ديگر براي پارک پاک امسال در نظر گرفته شده است که با ياري همه مسئولين و نهادها اجرايي خواهند شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سوادکوه شمالي از برگزاري غرفه اقتصاد مقاومتي در راستاي عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري خبر داد و افزود:توجه به اقتصاد مقاومتي و عمل به منويات معظم له يکي از اهداف اصلي اين طرح مي باشد که براي اجراي اقتصاد مقاومتي و معرفي اهداف آن از کارشناسان متخصص بهره گيري مي شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها