عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

وابستگی به تجهیزات مستهلک فرانسوی از علل حادثه پتروشیمی بوعلی بود/ افراد مستعد و کارآمد باید در رأس وزارت نفت قرار گیرند

قاسم ساعدی با بیان اینکه آقای زنگنه، رویکرد جدیدی در مدیریت وزارتخانه نفت به کار بندد افزود: آقای زنگنه، در جهت اصلاح سیستم های مدیریتی درون بخشی و فرابخشی وزارت نفت تجدید نظر کند.
کد خبر: ۸۷۰۸۵۱۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

قاسم ساعدی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه حادثه آتش سوزی بوعلی نتیجه وابستگی تجهیزات مستهلک شده فرانسوی به متخصصان فرانسوی بود اظهار داشت: جایگاه اقتدار کشور به قدری اهمیت دارد که این حساسیت در وزارت صنعت و معدن و وزارت نفت جایگاه ویژه ای داشته و از اهمیت بالاتری برخودار خواهد بود.

وی با بیان اینکه زنگنه باید رویکرد جدیدی در مدیریت وزارتخانه نفت به کار بندد، تصریح کرد: آقای زنگنه، در جهت اصلاح سیستم‌های مدیریتی درون بخشی و فرابخشی وزارت نفت تجدید نظر کند.

ساعدی بیان داشت: مدیریت در وزارت نفت و سایر وزارتخانه ها باید بر اساس استعداد و شایستگی و اقتدار افراد در بعد مسائل علمی و مدیریتی شکل بگیرد.

عضو کمیسیون انرژی خاطر نشان کرد: باید تغییرات مدیریتی جدیدی در وزارت نفت اعمال گردد، کمیسیون انرژی درصدد تعامل با وزارت نفت و دولت است تا در جهت اصلاح امور و بهینه سازی مدیریت گام ها بر دارد.

ارسال نظرات