خبرهای داغ:
مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی از لحاظ امکانات درمانی، جزو استان های کم برخوردار است

برگزاری بسیج: مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در نشست خبری امروز مدیران این سازمان با اشاره به تخت های بیمارستانی موجود در استان، اذعان کرد: در آذربایجان شرقی برای 5045نفر، یک تخت وجود دارد که در مقایسه با میانگین کشوری(برای 3800 نفر یک تخت)، جزو استان های کم برخوردار هستیم.
کد خبر: ۸۷۰۸۵۵۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جمال الدین نیکنامی جمعیت تحت پوشش این سازمان را در استان بیش از 2 میلیون نفر عنوان و بیان کرد: تلاش داریم با ساخت بیمارستان های جدید از جمله بیمارستان تامین اجتماعی در شهرک خاوران(جنوب شرقی تبریز)، جزو استان های برخوردار در این حوزه قرار گیریم.

وی با توجه به میزان درمانگاه های موجود در تبریز و شهرستان های دیگر استان، اظهار داشت: برخی از این درمانگاه ها از جمله در شهرستان های میانه، بناب، مراغه، مرند، آذرشهر و جلفا به صورت دوسر(صبح و بعد از ظهر) و پلی کلینیک شده که تلاش داریم دیگر درمانگاه های موجود استان را نیز دوسر کرده و حتی برخی از آن ها به صورت شبانه روزی شود تا خدمات بیشتری به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه شود.

نیکنامی با اشاره به 2 هزار کادر درمانی شاغل در این سازمان، تصریح کرد: از این تعداد، 1840 نفر در بخش درمان مستقیم و 160 نفر در درمان غیرمستقیم شاغل هستند.

وی افزود: در سال 94 و در بخش درمان غیرمستقیم به 2 میلیون و 183 هزار و 53 نفر به صورت سرپایی و به 36 هزار و 53 نفر به صورت بستری خدمات ارائه شده که نسبت به سال 93، 18 درصد این خدمات افزایش داشته است.

این مقام مسئول مصوب امسال این سازمان در بخش بودجه ای را 210 میلیارد تومان بیان و خاطرنشان کرد: در سال 94 و در بخش درمان مستقیم حدود 2 هزار و 40 میلیارد ریال برای بیمه شدگان هزینه شده است.

وی با اذعان به اینکه در پرداخت های بیمارستان های خصوصی و دولتی غیردانشگاهی(بیمارستان شهید محلاتی، ارتش و ...) پنج ماه تاخیر صورت گرفته، ادعا کرد: در میزان پرداختی بیمارستان های درمانی دانشگاهی تاخیری وجود نداشته و در حال حاضرحق فروردین آن ها نیز پرداخت شده است.

نشست خبری مدیران تامین اجتماعی آذربایجان شرقی به مناسبت هفته تامین اجتماعی، ساعاتی پیش با حضور اصحاب رسانه این استان در محل این سازمان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها