به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان :

تولید بیش از سی و پنج هزار و 695 دقیقه برنامه در قاب تصویر شبکه استانی زنجان

صدا و سیمای مرکز زنجان امسال مانند سالهای گذشته در ماه مبارک رمضان با برنامه های بسیارمتفاوت و متنوعی در قالب های مختلف رادیویی و تلویزیونی مهمان سفره های هم شهریان روزه داربود.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۴۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاونت صدا ی مرکز زنجان با پخش بیش از هفده هزار و 700 دقیقه برنامه با ویژه برنامه هایی همچون آیلار آیی، اوباشدانلار،نکته های قرانی، ویژه برنامه های شبهای قدر، ویژه برنامه قدس، ویژه برنامه های شهادت حضرت علی(ع)، شریعت یولی به ماه رمضان و ضیافت الهی پرداخت کرد. ساير برنامه هاي راديو همچون مسابقه ی نشانه ها، روشنا، ساعت به وقت جوانی، یاشایش، ای ایشقیندا، کندیمیز، به رنگ نوجوونی، قاصدک، خطبه های نماز جمعه زنجان و شهرستانها، برنامه های تامینی پخش صدا نيز رنگ و بوي رمضان به خود گرفت.

گفتنی است، پخش زنده جمع خوانی قران کریم از رادیو زنجان هر روز به مدت 1 ساعت، از دیگر برنامه ریزی های صورت گرفته در این ماه مبارک بود.

همچنین این معاونت با ویژه برنامه روز قدس همراه و همگام با راهپیمایی کنندگان روزه دار شد.

معاونت صدای مرکز زنجان با ویژه برنامه «روز فریاد» به صورت زنده ومستقیم با بخش های مختلفی از جمله ارتباط با شهرستانها، گزارش های مردمی، پخش تلفن های مردمی، راهپيمايي مردم ولايتمدار استان را پوشش داد.

گفتنی است این معاونت با ویژه برنامه های" ضیافت آسمان" و " ترش و شیرین" به استقبال عید فطررفت.

برنامه ضيافت آسمان به فلسفه عید سعید فطر، اعمال مختص آن وسایر موضوعات مذهبی مرتبط با آن با حضور کارشناس مذهبی پرداخته كرد.

همچنین ویژه برنامه " ترش و شیرین" هم با بخش های مختلفی از جمله گزارش مردمی، سرود ها و موسیقی های شاد، بخش مهمان برنامه، نمایش ، تلفن های و پیامک ها مردمی، لحظات شاد و مفرحی را برا ی مردم عزیز استان رقم زد.

معاونت سیمای مرکز زنجان نيز با پخش بیش از 17600 دقیقه برنامه با برنامه های مختلفی در ماه مبارک رمضان همگام و همراه با مردم مومن و روزه دار استان بود .

ویژه برنامه هایی همچون، ویژه افطار( آرزیلار سفراسی) ، ویژه برنامه سحر( نسیم سحر)، شب های قدر، ویژه برنامه راه قدس، پخش نماز عید سعید فطر، از جمله برنامه هایی بود که از شبکه مردمی اشراق تهیه و پخش شد.

پخش زنده مراسم جمع خوانی قران کریم هر روز به مدت 1 ساعت از حسینیه اعظم زنجان و پخش آن از سایر شبکه هایی سراسری از جمله برنامه های صورت گرفته دیگر بود .

گفتنی است برنامه های روتین از جمله، آلاچیق، شادمانه، شاپرک، جوان، عطر ادینه، بیزیم ائللر، راه ولایت، امتداد، گئجه لر، پخش خطبه های نماز جمعه استان و شهرستانها ، برنامه های تامینی و پخش سیما از برنامه های شبکه اشراق در ماه مبارک رمضان بود.

همچنین این معاونت با ویژه برنامه زنده تلویزیونی روز قدس با عنوان «حماسه مقاومت» تصاویر زیبا و به یاد ماندنی از شور و شکوه مردم استان و حضور حماسی انها، وحدت و یکپارچگی و حمایت مردم استان از فلسطين مظلوم را در راهپیمایی روز قدس به زیبایی تمام به تصویر کشید.

برنامه "آیلار آیی" در روز عید فطر به خانه های مردم عزیز استان سر کشید و عید فطر را به زیبایی تمام گرامی داشت.

معاونت اطلاعات و اخبار با تهیه و پخش خبرهای استان و شهرستان، تفسیرهای رادیویی و تلویزیونی، اخبار مکتوب با 450 دقیقه حال و هواي رمضان به اخبار خود بخشيد.

در مجموه مي توان گفت كه رسانه استاني از تمام توان و نيروها و امكانات خود بهره جست تا بتواند لحظات دلنشين همراه با معرفت و معنويت را به هم استاني هاي عزيز هديه دهد كه اميد است رضايت مردم مؤمن و روزه دار زنجاني را جلب كرده باشد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار