آمار اوليه زكات فطره مردم اردبيل مشخص شد

3.5 ميليارد ريال، آمار اوليه زكات فطره در اردبيل

طبق آمار اوليه، مردم اردبيل تا كنون افزون بر 3 ميليارد و 500 ميليون ريال از زكات فطره خود را به كميته امداد پرداخت كرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۱۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صفر توحيدي با بيان اينكه زكات فطره پرداختي در روز عيد سعيد فطر به دست نيازمندان رسيده است، گفت: اين آمار اعلام شده مربوط به پایگاه‌های مستقركميته امداد درمساجد و مصلاهاي برگزاری نماز عيد سعيد فطر، میادین و معابر استان اردبيل است.

وی با اشاره به اينكه زكات فطره و کفاره پرداختي روزه‌داران اردبيلي در همان ايام عيد سعيد فطر در اختیار مددجويان و افراد نیازمنددر همان محله قرار گرفته است، اذعان كرد: هم اكنون در حال جمع بندي نهايي زكات فطره پرداختي مردم خير هستيم كه مبلغ دقيق آن به زودي اعلام خواهد شد.

توحيدي با اعلام اينكه در سالجاري 200 پايگاه كميته امداد فطريه مردم نوعدوست استان را جمع آوري كردند، اظهار كرد: علاوه بر اين پايگاه‌ها، همشهريان خير با مراجعه حضوري زكات فطره خود را به مراكز نيكوكاري تحويل داده‌اند.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي کمیته امداد استان اردبيل در ادامه سخنان خود با اشاره به اينكه همزمان با شروع فصل برداشت محصولات كشاورزي، روستاييان و زارعان خير استان تا كنون بالغ بر يك ميليارد ريال زكات پرداخت كرده‌اند، گفت: با توجه به نزول باران الهي و استقبال کشاورزان در امر پرداخت زکات، پیش بینی می‌شود در سالجاري زکات مال بيشتري نسبت به سال‌هاي گذشته در سطح استان جمع آوری شود.

ارسال نظرات