21 تیرماه:

تجمع و راهپیمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده در بیله سوار برگزار می شود

مراسم تجمع و راهپیمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده فردا 21 تیر ماه همزمان با سراسر کشور در بیله سوار برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۷۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، سرهنگ زارع با اعلام این خبر اظهار داشت: تجمع بزرگ و راهپیمایی مدافعان حریم خانوده به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف همزمان با سراسر کشور در مسجد جمعه این شهر برگزار می شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه های خاص هفته حجاب و عفاف، گفت: در این هفته که از 18 تا 24 تیرماه آغاز شده است بود، برنامه های متعددی در سطح شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

وی اظهار کرد: فضاسازی شهرستان مرتبط با موضوع عفاف، بیانات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در راستای تبیین ضرورت ترویج و تحقق زندگی عفیفانه در بین زنان و مردان و سخنرانی در موضوع حجاب بخشی از برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار افزود: مهمترین این برنامه ها تجمع و راهپیمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده در روز 21 تیرماه جاری با حضور زنان محجبه و عفیف بیله سواری است که پس از پایان مراسم در مسجد جمعه به سمن مزار شهدای گمنام واقع در پارک شهر راهپیمایی صورت خواهد گرفت.

وی با تأکید براینکه رعایت حجاب و عفاف مختص به بانوان نیست، تصریح کرد: مردان نیز همچون زنان باید عفاف خود را با چشم پوشیدن از نگاه به نامحرم حفظ کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار از عموم خواهران و بانوان عفیف شهرستان خواست تا با حضور در این مراسم و راهپیمایی گامی در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بردارند.


به مناسبت گرامیداشت سالروز واقعه مسجد گوهرشاد و حمله رژیم سفاک رضاخان به معترضین کشف حجاب در سال ۱۳۱۴ هجری شمسی، 21 تیرماه به عنوان «روز عفاف و حجاب» و 19 تا 25 تیرماه به منظور پاسداشت اندیشه شهدای مسیر عفاف و حجاب و پاکدامنی به عنوان «هفته عفاف و حجاب» نامگذاری شده است.
عناوین روزهای هفته «عفاف و حجاب» امسال به شرح زیر اعلام شده است:
1)
شنبه 95/4/20، عفاف و حجاب؛ میراث انبیای الهی
2)
یکشنبه 95/4/20، عفاف و حجاب؛ سیره نبوی و سبک زندگی اسلامی ایرانی
3)
دوشنبه 95/4/21، عفاف و حجاب؛ هویت اسلامی، خودباوری
4)
سه شنبه 95/4/22، عفاف و حجاب؛ بهداشت و سلامت روان، شادی و نشاط اجتماعی
5)
چهارشنبه 95/4/23، عفاف و حجاب؛ امنیت اجتماعی، احترام به قانون و حقوق شهروندی
6)
پنج شنبه 95/4/24، عفاف و حجاب؛ اقتصاد مقاومتی، تولید و مصرف داخلی
7)
جمعه 95/4/25، احیای عفت و غیرت؛ حافظ حریم خانواده

ارسال نظرات