راهپیمایی مدافعان حریم جامعه در گیوی برگزار می‌شود

راهپیمایی مدافعان حریم جامعه با محوریت " عفاف و حجاب " از روبروی سالن اندیشه شهر گیوی تا مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۸۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، بیژن راعی در جلسه هماهنگی برگزاری همایش حجاب و عفاف اظهار کرد: راهپیمایی مدافعین حریم خانواده و جامعه با محوریت " حجاب و عفاف " در گیوی به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

وی گفت: این راهپیمایی از روبروی سالن اندیشه شهر گیوی به سمت مصلای نماز جمعه این شهر ادامه خواهد یافت که ویژه برنامه‌های هفته حجاب و عفاف نیز در ادامه این برنامه گردهمایی اجرا خواهد شد.

راعی یادآور شد: این راهپیمایی روز دوشنبه ساعت 10 صبح با حضور بانوان ولایتمدار کوثر آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ حجاب در جامعه گفت: اکنون دشمن با رواج آسیب‌های مختلف در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای قصد تخریب بنیان خانواده را دارد و تنها راه موفقیت خود در نفوذ به درون خانواده و به بطلان کشیدن این چهارچوب می‌داند.

فرمانده سپاه کوثر ادامه داد: دشمن خواستار کمرنگ شدن حجاب در جامعه است ولی باید توجه داشت که جامعه ما جامعه دینی و اسلامی مورد تاکید ائمه اطهار (ع) است و همه در مقابل حجاب خانواده‌ها مسؤول هستیم و باید خانواده‌ها با الگو‌گیری از سیره و صفات حضرت فاطمه زهرا (س) در حفظ حجاب کوشا باشند.

این مسئول بدحجابی و بی‌حجابی را بی‌حرمتی به جامعه عنوان کرد و افزود: حرکت خصمانه دشمن برای رواج بی‌حجابی در کشور با تبلیغات سوء از طریق بشقاب‌های سمی و شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد و باید بصیرت جامعه نسبت به این موضوع بیش از گذشته افزایش یابد.

وی بر ضرورت نهادینه شدن فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در درون خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: اگر این فرهنگ از خانواده‌‌ها به عنوان ستون و اساس جامعه آغاز شود مشکلات و آسیب‌‌های فرهنگی در جامعه تاثیرگذار نخواهد بود.

فرمانده سپاه کوثر بی‌توجهی به حجاب را موجب خسارت و زیان فرهنگی در جامعه دانست و به لزوم حرکت دستگاه‌های فرهنگی در کنار مردم تاکید کرد.

ارسال نظرات