امام جمعه موقت بندرلنگه:

همه مسؤولان در قبال مسئله حجاب مسئولیت دارند

امام جمعه موقت بندرلنگه گفت: همه مسؤولان در قبال مسئله حجاب مسئولیت دارند.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۹۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان، حجت‌الاسلام حسن فقیهی‌فر عصر امروز به مناسبت هفته عفاف و حجاب در دیدار با بسیجیان جامعه زنان شهرستان بندرلنگه با اشاره به مسئله حجاب، اظهار داشت: یکی از مسائلی که در قرآن آمده و تأکید شده، حجاب است؛ حجاب در جمهوری اسلامی جایگاه والایی دارد.

وی افزود: ما باید هم ظاهر حجاب و هم باطن آن را حفظ کنیم؛ امروز مسئله حجاب علاوه بر آنکه نشانه ایمان افراد است، بُعد سیاسی هم پیدا کرده است و در کشورهای دنیا خانم‌ها با حجاب خود نشان می‌دهند که مسلمان هستند.

امام جمعه موقت بندرلنگه اضافه کرد: ما در قبال مسئله حجاب مسئولیت داریم و کشور ما کشوری انقلابی است و انقلاب را نیز صادر کرده و همان‌طور هم باید در این جامعه انقلابی حجاب حفظ شود.

فقیهی‌فر تصریح کرد: امروزه همه مسؤولان، بسیجیان و عموم مردم در قبال حجاب مسئولیت دارند و باید به این امر مهم بپردازند نه تنها در هفته عفاف و حجاب بلکه همیشه و همه روز، این هفته یاد آوری است، بعضی از مسائل فرهنگی باید همیشه تأکید و یادآوری شود.

وی گفت: امروز باید با زبان نرم جهت ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) وارد عمل شویم و در خصوص امر به معروف و نهی از منکر لسانی در مورد مسئله حجاب نباید کوتاهی صورت گیرد.

ارسال نظرات