یکه‌زارع در گفتگو با «بسیج»:

محصولات ایران‌خودرو تا پایان سال گران نمی‌شود

مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: در حال حاضر هیچ افزایش قیمتی برای محصولاتمان نداریم و با توجه به مصوبه شورای رقابت نیز می توان پیش بینی کرد که تا پایان سال جاری هم افزایش قیمتی در محصولات ایران‌خودرو نداشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۰۹۱۵۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
هاشم یکه‌زارع مدیرعامل شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو فرانسه، اظهار داشت: مدیر عاملی که برای این شرکت انتخاب کردیم فوت کرد و امروز مهندس معتمد را به عنوان مدیرعالم جدید انتخاب کردیم تا شرکت را به ثبت برساند. هیأت مدیره این شرکت نیز با حضور 3 نفر از ایران‌خودرو و 3 نفر از پژو تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه به قیمت محصولات ایران‌خودرو در سال 95 اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هیچ افزایش قیمتی برای محصولاتمان نداریم و با توجه به مصوبه شورای رقابت نیز می توان پیش بینی کرد که تا پایان سال جاری هم افزایش قیمتی در محصولات ایران‌خودرو نداشته باشیم.

مدیر عامل ایران‌خودرو به سهام این شرکت در بانک پارسیان اشاره کرد و گفت: بانک پارسیان با مشکلاتی در عملکرد و فعالیت خود مواجه بود که اینها از گشذته به ارث رسیده است اما با تغییرات ساختاری در حال پیشرفت و توسعه می باشد.

ارسال نظرات