مسوول بسیج کارگری استان گلستان در گفتگو با «بسیج»:

فیش نجومی موجب ناامیدی و سرخوردگی کارگران شد

محمد شهرکی گفت: فیش نجومی موجب ناامیدی و سرخوردگی وسیعی در میان اقشار کارگران ایجاد کرد و بالطبع نارضایتی و بدگمانی میان اقشار مختلف کارگری را رقم زد.
کد خبر: ۸۷۰۹۱۸۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
محمد شهرکی مسوول بسیج کارگری استان گلستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: فیش نجومی موجب ناامیدی و سرخوردگی وسیعی در میان اقشار کارگران ایجاد کرد و بالطبع نارضایتی و بدگمانی میان اقشار مختلف کارگری را رقم زد.

وی با بیان اینکه فیش حقوقی مدیر عامل بانک رفاه کارگران،بازنشستگان را دچار نارضایتی کرد افزود: کانون بازنشستگان و خانه کارگر بیانیه ای در محکومیت مدیران با فیش های نجومی اعلام کردند و خواستار بازگشت سریع سرمایه بیت المال شدند.

شهرکی بیان داشت: جامعه کارگری خواستار برخورد جدی با مدیرانی هست که فیش نجومی دریافت کرده اند و امیدواریم مسوولان قضایی پیگیری های لازم را انجام دهند تا شاهد باشیم رضایتمندی به جامعه کار و کارگر برگشت کند.

مسوول بسیج کارگری گلستان در خاتمه افزود: بسیاری از کارگرانی که در صننایع و معادن مشغول فعالین هستند بیش از یکسال نتوانستند حقوقی دریافت کنند و یا حقوق شان به قدری اندک و ناچیز است که نمی توانند شرایط عادی زندگی را طی کنند.

ارسال نظرات