به مناسبت روز ملی عفاف وحجاب:

افتتاح نمایشگاه عفاف وحجاب در پارسیان

همزمان با فرارسیدن روز ملی عفاف وحجاب،نمایشگاه عفاف وحجاب در سالن شهید تندگویان پارسیان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۲۵۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان؛ به مناسبت ۲۱ تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب نمایشگاه عفاف و حجاب با همکاری ستاد عفاف وحجاب شهرستان و حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) افتتاح گردید.

آیین افتتاح این نمایشگاه امروز (یکشنبه) با حضور مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه،فرمانده ناحیه مقاومت ، سرپرست آموزش وپرورش،ریاست اداره تبلیغات و بخشدار کوشکنار برگزار شد.

سرگرد مؤذن نسب فرمانده سپاه پارسیان در حاشیه این نمایشگاه در گفتگویی به خبرنگار پارسیان گفت: این نمایشگاه به مناسبت ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب و سالروز حمله به مسجد گوهر شاد به دستور رضا خان و کشف توطئه کودتا آمریکا و برداشتن چادر از سر زنان برگزار گردید.

فرمانده سپاه پارسیان اظهار کرد:عفاف و حجاب یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که مورد هجمه تمام ‌عیار دشمن قرار گرفته است و برپایی نمایشگاه‌های حجاب و عفاف می‌تواند به خوبی ابعاد این اصل مهم را به همگان و به ویژه بانوان بشناساند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف ترویج حجاب در جامعه، آشنایی با پوشش مناسب، ترویج و اشاعه فرهنگ، اعتقادات دینی و اسلامی که زیور و زینت زن مسلمان است، برگزار می‌شود، بیان کرد: ضرورت برپایی این گونه نمایشگاه ها جایگزین کردن پوشش و لباس ایرانی، اسلامی و متناسب با تعالیم دینی به جای مدهای غربی و شبکه‌های ماهواره‌ای است.

ارسال نظرات