نامگذاری خیابانی در خرم آباد به نام اسطوره فوتبال لرستان زنده یاد ناصر میرزایی

خیابان ورزش خرم آباد به نام اسطوره فوتبال لرستان زنده یاد ناصر میرزایی تغییر نام یافت.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۰۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، کوشکی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر خرم آباد در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر خرم آباد بر ضرورت نامگذاری شهدای انقلاب اسلامی و بزرگان بر روی معابر عمومی سطح شهر خرم آباد تاکید کرد و افزود: در این راستا پیشنهادی توسط انجمن پیشکسوتان ورزشی استان لرستان برای نامگذاری خیابانی به نام زنده یاد ناصر میرزایی ارائه شده است که با استقبال کمیسیون فرهنگی مواجه شده است.

وی افزود: انجمن پیشکسوتان ورزشی استان لرستان پیشنهاد داده است که یکی از خیابان های طبیعت و یا خیابان ورزش خرم آباد به نام زنده یاد ناصر میرزایی تغییر یابد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر خرم آباد گفت: برای نام گذاری کوچه ها و معابر اولویت این کمیسیون این بوده است که از اسامی شهدا و بزرگان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در طول 9 ماه اخیر تلاش شده است که از هر گونه نامگذاری بر روی پروژه های عمرانی شهرداری پیش از تصویب در این کمیسیون جلوگیری شود، افزود: یکی از نامگذاری هایی که بدون اخذ مجوز از این کمیسیون صورت گرفته است نامگذاری پل تازه تاسیس کرگانه به نام مازیار بوده است که جلسه بررسی این نام روز گذشته در صحن علنی شورای شهر خرم آباد برگزار شد؛ اما مورد موافقت اعضای شورا قرار نگرفت و جهت بررسی بیشتر به کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارجاع داده شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر خرم آباد گفت: همچنین پیشنهادی از جانب پایگاه بسیج مسجد امام حسن (ع) منطقه پاچنار به این کمیسیون جهت نامگذاری برخی از کوچه های پیشنهادی به نام شهدای این منطقه به کمیسون ارائه شده است که در صورت تایید بنیاد شهید این نامگذاری ها انجام می شوند.

کوشکی از اجرای دو طرح پویش پاک تبلیغات در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و طرح پویش پاک طبیعت در ایام تعطیلات نوروز به عنوان دو طرح موفق اجرا شده توسط این کمیسیون نام برد و گفت: با اجرای این طرح ها اقدامات موثری در راستای حفظ زیبایی شهر و همچنین صیانت از طبیعت انجام شد.

ارسال نظرات