امام جمعه نمین:

حجاف و عفاف، بُرنده‌ترین سلاح در جنگ نرم است

حجاب و عفاف، برنده ترین سلاح در جنگ نرم بوده و دشمن به خوبی می داند که تا زمانی که در جامعه حجاب و عفاف وجود دارد، از تسلط بر ایران باز خواهد ماند.
کد خبر: ۸۷۰۹۷۵۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در گردهمایی حجاب و عفاف شهرستان نمین اظهار کرد: حجاب و عفاف، برنده ترین سلاح در جنگ نرم بوده و دشمن به خوبی می داند که تا زمانی که در جامعه حجاب و عفاف وجود دارد، از تسلط بر ایران باز خواهد ماند.

امام جمعه شهرستان نمین گفت: جامعه پاک حاصل وجود زنان با حجاب و پاکدامن است.

وی افزود: از دامن زنان پاک دامن و عفیف است که مرد به معراج رفته و توانسته چنین شهدایی راتربیت کرده و تقدیم کشور کند.

حجت الاسلام  یوسف زاده اظهار کرد: حجاب و عفاف تنها مختص زن نبوده و تبعات مثبت و منفی آن متوجه جامعه است.

وی بیان کرد: گاهاً زنان بدحجاب متوجه نیستند که این بدحجابی ممکن است آنها را به کجاها بکشاند و مورد هجمه چشم ناهالان قرار دهد.

وی گفت: حجاب و عفاف جامعه غربی را به تلاطم کشیده و آنها از ترویج این مهم هراسان هستند.

امام جمعه شهرستان نمین افزود: غرب به خاطر هوسرانی مردان، زنان را در بند کشیده اند و با نام حقوق بشر بدتر از عصر جاهلیت پیش می روند.

پیش از این نیز جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین در این گردهمایی اظهار کرد: دشمنان با سرمایه گذاری های عظیم و توطئه چینی های شبانه روزی در صدد آن هستند تا مادران را که به عنوان محور خانواده های ایرانی محسوب می شود، مورد تاخت و تاز قرار دهند تا بنیان خانواده ها را ازبین ببرند.

سرهنگ شاپور حسن زاده گفت: در گردهمایی حجاب و عفاف بانوان به عنوان مدافعان حریم خانواده در راستای ترویج و تقویت این امر مهم گام برداشته اند.

بانوان با حجاب شهرستان نمین همزمان با سراسر کشور، با حضور در مقابل مسجد جامع این شهرف در امتداد مسیر خیابان حضرت امام خمینی (ره) راهپیمایی کرده و نهایتاً در مزار شهدای گمنام گردهم آمدند.

 
 
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار