دبیر شورای روحانیت اهل سنت بندرلنگه:

مدافعان حقوق بشر غربی به دروغ دم از حقوق بشر می‌زنند

دبیر شورای روحانیت اهل سنت بندرلنگه گفت: مدافعان حقوق بشر غربی به دروغ دم ازحقوق بشر می‌زنند و حتی در کشورهای خود حقوق زنان را نیز رعایت نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۷۱۰۰۹۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان، شیخ مسعود راهبر عصر امروز در اجتماع بزرگ مدافعین حریم خانواده در جمع بانوان در سالن الغدیر بندرکنگ اظهار داشت: توجه به حجاب و اهمیت آن در دیدگاه دین مبین اسلام از اهمیت خاص و بلند مرتبه‌ای قرار دارد، اسلام آمد تا انسان را به کرامت و جایگاه اصلی خود برساند.

وی افزود: اسلام آمد تا حقوق زنان و دختران شبه جزیره عربستان را باز پس بگیرد و در سرزمینی که دختران را زنده به گور می‌کردند دینی آمد تا زنان قدرت، اقتدار و امنیت را به دست آورند.

امام جمعه بندر چارک اضافه کرد: مدافعان حقوق بشر غربی به دروغ دم ازحقوق بشر می‌زنند و خود حتی در کشورهای خود حقوق زنان را نیز رعایت نمی‌کنند، قبل از اسلام زن هیچ‌گونه حقوقی نداشت و اسلام هیچگاه زن را مهجور نکرده است.

راهبر تصریح کرد: حجاب هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و زن را از نگاه‌های مسموم گرگ‌صفتان محفوظ نگه می‌دارد.

دبیر شورای روحانیت اهل سنت بندرلنگه خاطر نشان کرد: حجاب محدودیتی برای زن نیست، بلکه زن را از خطرات ظاهری و باطنی محفوظ نگه می‌دارد و در گذشته زنان در اسارت فرهنگ جاهلیت بودند.

وی یادآور شد: زن نیز باید در راه رفتن، گفتار و کردار خود حجاب را نگه دارد.

 

ارسال نظرات