مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فومن:

بی توجهی به مسئله حجاب از نگاه مسئولان قابل قبول نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فومن بی توجهی به مسئله حجاب را از نگاه مسئولان قابل قبول ندانست و گفت: ما هر چه تلاش کنیم باز تکلیف خود را انجام ندادیم و همه باید به فکر باشیم.
کد خبر: ۸۷۱۰۱۳۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش بسیج از فومن، حجت الاسلام میرشمس اکبر حسینی در اجتماع بزرگ حجاب و عفاف در فومن ویژگی جامعه بشری را شامل دریافت معرفت و آگاهی نام برد و اظهار کرد: یکی از این ویژگی در بعد اجتماعی توجه به بعد ساختاری اجتماعی است.

وی جامعه را متشکل از افراد با سلایق متعدد خواند و افزود: قرار نیست هرکس با میل شخصی خود در جامعه حاضر و با تفکر خود راه برود, اگر چه خداوند انسان را آزاد افرید ولی نباید به معنای غلط از آزادی استفاده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فومن تصریح کرد: داعش، امروز اسلامی را معرفی می کند که هیچ ربطی به اسلام حقیقی ندارد و حتی به حواشی اسلام هم نزدیک نیست.

حجت الاسلام حسینی از ماهواره به عنوان دشمن باورهای دینی نام برد و گفت: ماهواره موجب از هم پاشیدگی خانواده ها شده است.

وی به تخریب بنیان خانواده اشاره کرد و افزود: متولیان فرهنگی امروز کار نمی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فومن حجاب را یک فرهنگ اخلاقی و حدودی که خداوند برای پاکی و سلامت انسان قرار داده خواند و گفت: حجاب تعالی و کمال جامعه را دربر گرفته و اساس دین خدا و تفکر اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی افزود: جوانان به علت عدم اگهی گرفتار می شوند چون ما شناخت را ایجاد نکردیم و متولیان فرهنگی نیز شناخت درستی از اسلام نداشند و با نگاه سیاسی به مسائل ورود کرده و فرهنگ دینی را با مسائل حزبی و جناحی  مخلوط کرده اند.

وی با انتقاد از عدم حضور مسئولان فومن در اجتماع مدافعان حریم خانواده گفت: آیا امروز برگزاری جلسه آرد و نان در فرمانداری فومن خیلی مهم بود؟ مگر امروز مردم شهر بدون نان بودند، یا نان به دست آنها نرسیده بود؟ مگر حجاب و عفاف برای عده ای خاص است؟

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه فومن، دولت را برای مردم دانست و گفت: زیر مجموعه دولت باید در این اجتماع حضور می یافتند.

حجت الاسلام حسینی، فومن را یک شهر توریستی دانست و گفت: تکلیف نیروی انتظامی مشخص است. برخی با برنامه در این شهر در داخل ماشین کشف حجاب می کنند و پلیس راهور و نیروی انتظامی باید با چنین مظاهری برخورد منطقی و مقتدرانه داشته باشد.

وی اضافه کرد: تبلیغات اسلامی، ارشاد و آموزش و پرورش باید فرهنگ سازی کنند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه فومن از نیروی انتظامی خواست فقط به دنبال دستگیری دزد و سارق نباشد و گفت: پلیس راهور مجوز دارد طبق قانون کشف حجاب را در هر ماشینی که صورت می گیرد جریمه کند.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: امروز افکار و برنامه های دشمن را به خوبی نمی شناسیم و دشمن برای گرفتن دین ما هر کاری می کند و به فرهنگ دینی حمله ور شده است.

وی بی توجهی به مسئله حجاب را از نگاه  مسئولان قابل قبول ندانست و گفت: ما هر چه تلاش کنیم باز تکلیف خود را انجام ندادیم و همه باید به فکر باشیم.

حسینی تصریح کرد: در این شهر قلیان‌ها را جمع کردند اما بعد از چند روز جلسه اضطراری گذاشتند که چرا قلیان جمع شده و دوباره با عذرخواهی قلیانها را برگرداندند و این مسئله امتیاز دادن به دشمن بود درحالی که در اکثر این قلیانسراها مصرف شیشه و کراک وجود دارد و همچنین برنامه های زننده برگزار می شود که کانون خانواده را تهدید می کند.

ارسال نظرات