مسوول بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با «بسیج»:

باید منافذی که فیش‌های نجومی را بوجود آوردند مسدود شوند

حسین باقری با انتقاد از عزل مدیران با فیش نجومی بیان داشت: عزل مدیران مشکلی را حل نمی کند لذا از وظایف خطیر مجلس، دولت، قوه قضاییه است تا اشد مجازات را برای مدیران متخلف بکار بندند نسبت به این مدیران و عنوان مجرمانه داده شود.
کد خبر: ۸۷۱۰۲۸۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

حسین باقری مسوول بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: باید چند کار اساسی در مورد مدیرانی که حقوق نجومی دریافت کرده اند شکل بگیرد، از همه مهم تر اینکه جلوی منافذ گرفته شود؛ عزل و برکناری موجبات آرام شدن فضاسی موجود می باشد، باید منافذی که رشدی نابرابر و یکطرفه حقوقی  داشته از ریشه مسدود و خشکانید.

باقری با انتقاد از عزل مدیران با فیش نجومی بیان داشت: عزل مدیران مشکلی را حل نمی کند لذا  از وظایف خطیر مجلس، دولت، قوه قضاییه است تا اشد مجازات را برای مدیران متخلف بکار بندند نسبت به این مدیران و عنوان مجرمانه داده شود.

باقری گفت: در استان کرمان، کارگران در معادن فعالیت سختی را انجام می دهند و ممکن است  تا عمق 400 متری زمین بروند تا بتوانند زغال سنگ استخراج کنند این در حالی است که حقوق ناچیزی می گیرند و از دریافت مزایا هم بی بهره اند.

مسوول بسیج کارگری کرمان در خاتمه افزود: رسانه ها در جهت رسیدگی مسوولین به مطالبات کارگری برآیند، یکی از معادن در دولت یازدهم بیش از 4 مدیر را عوض کرده است، این در حالی است که هیات مدیران چند ده ها میلیونی حقوق می گیرند و کارگران چندین ماه است حقوق معوقه دریافت نکرده اند.

ارسال نظرات