خبرهای داغ:
آیت الله شبستری؛

بیمه تأمین اجتماعی، منطقی، شرعی و عقلی است

آیت الله شبستری در دیدار کارکنان اداره کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه مسأله بیمه تأمین اجتماعی، منطقی، شرعی و عقلی است، تاکید کرد: ضرورت دارد آحاد مردم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته و از مزایای آن بهره مند شوند.
کد خبر: ۸۷۱۰۳۷۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با تأکید به اینکه سازمان تأمین اجتماعی،‌ مرکز خدمت است، فعالیت این سازمان و سازمان بهزیستی را در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار حائز اهمیت دانست.

وی خدمات سازمان تأمین اجتماعی را قابل قدردانی عنوان و بیان کرد: خدمت به مردم انقلابی و متعهد ایران در راستای تحقق عدالت اجتماعی و اهداف حکومت علوی وظیفه همگانی است و خوشبختانه با توجه به ارتقای آگاهی و مطالبه مردمی، چتر حمایتی تامین اجتماعی در حال گسترش است.
آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر نقش سلامت جسم و روان در پیشرفت جامعه،‌ اظهار داشت: جامعه ای که از سلامت جسمی و روانی برخوردار نباشد،‌ به طور حتم آن جامعه نه تنها پیشرفتی نخواهد داشت، بلکه در برخی موارد عقب خواهد ماند.
عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه دین اسلام پیشتر از جوامع غربی بر تأمین سلامت و امنیت روح و روان تأکید داشته،‌ با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) که مصیبت خطرناکتر از مرض جسم، مرض روان و روح است، گفت: در کاهش و یا از بین بردن این مصیبت ها و امراض، دین اسلام دارای برنامه هایی از جمله یتیم نوازی، انفاق و رسیدگی به محرومان است.
همزمان با چهارمین روز هفته تأمین اجتماعی، کارکنان اداره کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها