نماینده مردم هوراند در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

ماهواره فرهنگ اسلامی را هدف گرفته است

نماینده مردم هوراند در مجلس گفت: هدف برنامه های ماهواره ای تخریب فرهنگ اسلامی ماست لذا لازم است مسئولان متناسب با ذائقه و اعتقادات مردم برنامه سازی دقیقی جهت منصرف کردن مردم از دیدن برنامه های فاسد انجام دهند.
کد خبر: ۸۷۱۰۵۲۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

قلی الله قلی زاده نماینده مردم هوراند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش ماهواره و شبکه های اجتماعی در قداست زدایی از ارزش ها و ترویج بی بند و باری و بی عفتی گفت: شبکه های ماهواره ای آثار منفی بر روی مسائل فرهنگی جامعه ما دارند و برنامه هایشان مخصوصاً برای کشوری مثل ایران حساب شده است.

وی افزود: هدف برنامه های ماهواره ای و فضای مجازی تخریب فرهنگ ایرانی و اسلامی است لذا لازم است مسئولان متناسب با ذائقه و اعتقادات مردم برنامه سازی دقیق و کاربردی جهت منصرف کردن مردم از دیدن برنامه های فاسد و مخرب انجام دهند.

نماینده مردم هوراند در مجلس تصریح کرد: رسانه های جمعی باید به نوعی برنامه بسازند که مردم احساس نیاز به ماهواره نداشته باشند ولی متاسفانه از تصمیم گیری ها و مدیریت ها مشخص می شود که مسئولان آنطور که باید و شاید به مسائل فرهنگی حساس نیستند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: تلویزیون و سینما در دست تصمیم گیران فرهنگی جامعه است و حداقل در نقش هایی که می دهند باید حجاب افراد کامل باشد این دستور کارگردان است که نوع پوشش را مشخص می کند.

ارسال نظرات