خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا:

امر به معروف و نهی از منکر بهترین روش ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه جلفا در جمع بسیجیان این شهرستان در مصلی وحدت هادیشهر گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بهترین و مؤثرترین ابزار برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.
کد خبر: ۸۷۱۰۶۹۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، خلیل شریفی با بیان اینکه حجاب و عفاف زیباترین و زیبنده ترین میراث ماندگار حضرت زهرا(س) برای همگان بخصوص بانوان است، افزود با تقویت زیر ساخت های ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، می توان این مهم را در جامعه تعمیق و گسترش داد.

وی بیانکرد: دشمن با تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی و از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی، اقدامات زیادی برای ترویج بی حجابی و بی عفتی انجام می دهد و با مدگرایی، جامعه را دچار بحران های شدیدی کرده که لازم است همه اقشار مختلف و مراکز فرهنگی با حساسیت کامل این موضوع را رصد، و به موقع نقش خود را ایفا کنند.

شریفی خاطرنشان کرد: هیچ کس در مبارزه با رواج بدحجابی و بی عفتی در جامعه نباید بی تفاوت باشد چراکه اگر این مسیر ادامه پیدا کند برای جامعه ضررهای جبران ناپذیری به وقوع خواهد پیوست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مانوس بودن و عشق افراد جامعه به سیره اهل بیت(ع) نیز راهی دیگر برای ترویج فرهنگ عفاف در جامعه است؛ خاطرنشان کرد: احیا و ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اهل بیت(ع) در بین آحاد جامعه نیز در تعمیق فرهنگ حجاب تاثیر بسزایی دارد.

وی جهالت، كمبود روحی و روانی، بی حیایی و بی عفتی، پیروی از هواهای نفسانی، تقلید كور كورانه، عدم شناخت به زیبایی های معنوی و عدم اصالت خانوادگی را از جمله عوامل دخیل در بی حجابی بیان كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها