خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

جنگ هوشمند؛ جنگ جدید دشمن/کار مدافعان؛ تکلیف شرعی، دلیل عقلی

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه عاشورا در همایش تخصصی مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های بسیج شمالغرب کشور جنگ جدید دشمن را جنگ هوشمند و شناختی عنوان کرد و گفت: این جنگ در راستای برجام و علاوه بر عملیات نفوذ آغاز شده است.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۵۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان افزود: دشمن با این جنگ فرهنگی و اعتقادی اصالت، ماهیت و باورهای ما را هدف قرار داده که باید با اخلاص و تزکیه نفس در این عرصه حضور پیدا کنیم.

وی ایمان، اخلاص و بندگی الهی را عوامل برترساز در صحنه های مختلف امنیتی، دفاعی برشمرد و اظهار داشت: با این عوامل بود که رزمندگان در دفاع مقدس به مقابله با دشمن برخاستند و پیروز شوند.

کریمیان روحیه جهادی و عمل انقلابی را از عوامل برترساز دیگری نام برد که در عرصه کنونی برای مقابله با دشمن ضروری است.

وی در ادامه با بیان اینکه در برهه کنونی در جنگ سخت و نرم به شدت درگیر هستیم، به حضور مدافعان حرم در آن سوی مرزها اشاره و خاطرنشان کرد: حضور این رزمندگان علاوه بر تکلبف شرعی، دلیل عقلی هم دارد چراکه دشمن با همه ابزارها و امکانات تلاش دارد ما را مغلوب کند.

فرمانده سپاه عاشورا از مدیران عقیدتی نظارت به عنوان سربازان نمایندگی ولی فقیه یاد کرد و گفت: شما باید با بصیرت افزایی و روشنگری زمینه سازی مقابله با دشمن در این نبرد ا انجام دهید.

وی یادآور شد: اگر مجدانه و با اخلاص وارد کارزار شوید در عرصه هایی که دشمن تهدید می کند با آن مقابله کنید که قطعا پیروز خواهید شد.


در این همایش از خانواده شهدای مدافع حرم(شهید روح الله طالبی و محمدرضا فخیمی) تجلیل شد.

همایش تخصصی مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های بسیج شمالغرب کشور با شرکت بیش از 700 نفر در حسینیه سپاه عاشورا در حال برگزاری است.


اخبار مرتبط با این خبر؛

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج در همایش مسئولان عقیدتی و نظارت مطرح کرد:

ارسال نظرات
پر بیننده ها