نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

گیلان 30 مرکز بهداشت روستایی استجاری دارد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضریب اشغال تخت در بیمارستان‌های گیلان را بالای 70 درصد بیان کرد و افزود: 30 مرکز بهداشت روستایی استجاری در گیلان وجود دارد.
کد خبر: ۸۷۱۱۰۴۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، جبار کوچکی نژاد در نشست قائم مقام وزیر و معاونت کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش با مجمع نمایندگان استان و هئیت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جمعیت 2 میلیون و 500 هزار نفری استان گیلان اظهار کرد: در ایام تعطیلات جمعیت این استان دو یا سه برابر افزیش می یابد و نباید در بخش درمانی گیلان را با جمعیت 2 میلیون و 500 هزار نفری دید.

وی با بیان اینکه گیلان یکی از استان های مهم در بحث گردشگری است تصریح کرد: با یک روز تعطیلی این استان پذیرای مهمانی است که تجهیزات بیمارستانی استان برای رسیدگی به امر درمان دارای کمبودهای می شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کیفیت خدمات در بیمارستان‌های دولتی مناسب نیست گفت: به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات بیماران در راهروهای بیمارستان بستری می‌شوند و گاهی در همین راهروها می‌میرند.

کوچکی نژاد نداشتن دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان پورسینای رشت و نداشتن دستگاه سنگ‌شکن بیمارستان رازی رشت را از مشکلات اساسی بیمارستان های دولتی استان دانست و بر لزوم حل این مشکلات و تسریع در امر درمان بیماران تاکید کرد.

وی ضریب اشغال تخت در بیمارستان‌های گیلان را بالای 70 درصد بیان کرد و افزود: 30 مرکز بهداشت روستایی استجاری در گیلان وجود دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدهی 313 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بر لزوم حل مشکلات مالی این دانشگاه از سوی وزارت تاکید کرد.

ارسال نظرات