عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

رئیس جمهور از شیشه‌ های دودی اتومبیلش بچه‌های کار را نمی‌بیند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: آقای روحانی، کودکان کار را در خیابان های شهر نمی بیند چون شیشه های اتومبیلش دودی است، ایشان واقعیت های شهر تهران را نمی بیند و هیچ وقت هم نخواهد دید.
کد خبر: ۸۷۱۱۲۸۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به وضعیت کودکان کار و بی توجهی مسئولان به آن گفت: پدیده کودکان کار سالهاست که شروع شده و هر روز هم در حال تشدید شدن است.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر شرایطی در جامعه حاکم شده که بخش عمده ای از مردم در شرایط بسیار سختی به سر می برند و زیر خط فقر هستند و همین عامل باعث شده کودکان در سنین پایین به باندهای توزیع مواد مخدر فروخته شده و در معرض تکدی گری قرار بگیرند.

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطر نشان کرد: نتیجه مسابقه اشرافی گری و حقوق های نجومی مسئولان دولتی وجود بچه های کار در کف خیابان های شهر بوده که متأسفانه با بی تفاوتی مسئولان همراه شده است.

سعیدی اظهار داشت: آقای روحانی، رئیس جمهور، کودکان کار را در خیابان های شهر نمی بیند چون شیشه های اتومبیلش دودی است، ایشان واقعیت های شهر تهران را نمی بیند و هیچ وقت هم نخواهد دید، اما وزرا و مسئولانی که می بینند باید ظرفیت ها را شناسایی و برای اقدام مناسب در جلوگیری از این معضل عمل کنند.

وی در خاتمه بیان داشت: دیگر زمان گفتار درمانی به پایان رسیده بهتر است مسئولان به جای حرف و شعار عمل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار