مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیمه مرداد ماه در زنجان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر تا تاریخ 10 مردادماه سال جاری است، گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان مرداد ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۱۱۲۹۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش  بسیج رسانه زنجان، عبدالله جعفری در جلسه هماهنگی برنامه‌های بسیج رسانه استان اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که اجرای آن هم اکنون در حال انجام است، جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر تا تاریخ 10 مردادماه سال جاری است، اضافه کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان نیمه مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ و هنر، سبک زندگی اسلامی ایرانی و امنیت اخلاقی و اجتماعی محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر است، اما رسانه‌ها می‌توانند در سایر موضوعات فراموش شده جامعه نیز به این جشنواره اثر ارسال کنند.

وی تصریح کرد: آثار خود را در زمینه‌های گزارش، خبر، عکس، محتوای چند رسانه‌ای، یادداشت و تیتر از پست الکترونیکی pressfestival@iran.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال یا به صورت حضوری به آدرس زنجان سه راه امجدیه کانون فرهنگی ورزشی امام علی(ع) طبقه دوم سازمان بسیج رسانه تحویل دهند.

وی همچنین از برگزاری جشنواره‌ای با عنوان امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: تقریبا در همه اقشار بسیج موضوع مهم امر به معروف مورد توجه قرار می‌گیرد، که با توجه به کارکرد رسانه، استفاده از ظرفیت این قشر به شکل متفاوتی انجام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان همچنین از برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی (طرح ولایت رسانه‌ای) خبر داد و تصریح کرد: این  اردو به مدت یک روز و با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی، تفریحی و ورزشی در این اردو اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: این اردو از ساعت هفت صبح تا پنج عصر در قالب برگزاری کلاس‌های متعددی از جمله نشست هم اندیشی سیاسی، کلاس اخلاق در رسانه، بحث فضای مجازی و رسانه‌های نو ظهور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بصیرت‌افزایی و تقویت نشاط روحی اصحاب رسانه استان، از دیگر اهداف برگزاری این اردو است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات